Re: Wat speel je op dit moment?
3871Dat zou voor de afwisseling en uitdaging alleen misschien wel weer prettiger zijn...?
Dat weerhoudt me ook een beetje om met deze topper (RE2) te beginnen. Mijn favo RE van vroeger... Hoe moeilijk is de game, vind jij...?zenmaster wrote: 31 Aug 2025 09:40 Een beetje vanalles; Death Stranding 1 en 2. Resident Evil 2 remake. Ik ga deze week eindelijk eens Hollow Knight of NieR Automata starten. Staan al veel te lang op de lijst.
Gisteren Claire´s scenario van RE2 remake uitgespeeld. Echt nice wat ze met deze remake gedaan hebben. Het origineel heeft nog een streepje voor, maar da´s vooral omdat ik oud en nostalgisch word.
Net als bij Rebirth denk ik wel dat ik de platinum halen even on hold zet; ik zie voorlopig beide scenario´s op Hardcore niet zitten.
Ik heb op normaal gespeeld en het valt wel goed mee. Het origineel was ook niet doorsnee gemakkelijk, zoals je dan wel zal weten. Je kan ook zoveel opslaan als je wil, maar bij hardcore valt dat al weg.paveman wrote: 01 Sep 2025 12:11Dat weerhoudt me ook een beetje om met deze topper (RE2) te beginnen. Mijn favo RE van vroeger... Hoe moeilijk is de game, vind jij...?zenmaster wrote: 31 Aug 2025 09:40 Een beetje vanalles; Death Stranding 1 en 2. Resident Evil 2 remake. Ik ga deze week eindelijk eens Hollow Knight of NieR Automata starten. Staan al veel te lang op de lijst.
Gisteren Claire´s scenario van RE2 remake uitgespeeld. Echt nice wat ze met deze remake gedaan hebben. Het origineel heeft nog een streepje voor, maar da´s vooral omdat ik oud en nostalgisch word.
Net als bij Rebirth denk ik wel dat ik de platinum halen even on hold zet; ik zie voorlopig beide scenario´s op Hardcore niet zitten.
Ik kan je vertellen... ik begon aan het laatste level van THPS3 (cruise ship) en het is goed dat ik het level per level doe want ik was voor een deel van de goals alweer vergeten hoe het zatpaveman wrote: 28 Aug 2025 09:47 Dat zou voor de afwisseling en uitdaging alleen misschien wel weer prettiger zijn...?
Ja, dat herinner ik me nog toen de game uitkwam, maar ik meen toen vooral veel kritiek gezien te hebben van liefhebbers van de old school JRPG... Boomers eigenlijk gewoon. Bij FFVIII ging het ook zo, te "moderne" artstyle, blabla. Ik kan het allemaal wel hebbenpaveman wrote: 23 Nov 2025 19:52 Wat vind je ervan (FF XIII)? Destijds een hoop kritiek gekregen, maar ik vond m wel aardig eigenlijk, al moest ik er wel behoorlijk in komen. Ik kan me voorstellen met de nieuwe FF's gespeeld te hebben met de stagger functie etc. dat het minder moeilijk te begrijpen valt?