Re: PlayStation Plus

3215
Sanity penguin wrote: 04 Apr 2026 17:39
NTGSruler wrote: 04 Apr 2026 15:40 Euhm TR ga ik niet zo snel spelen. Nochtans zelfde genre als Uncharted. Rare kronkel bij mij.. Beetje zoals Fifa vs Pes.
Snap je. Ben ook niet zo'n TR fan. Mijn vrouw dan weer wel. Die vond die remakes best leuk, wat nostalgie oprakelen.
Is verhalend iets minder sterk, waardoor je er misschien wat minder ingezogen wordt (al vind ik dat met de laatste games juist weer niet het geval), maar qua gameplay wel héél vergelijkbaar. Al is TR misschien wat minder focus op het schietwerk.
Image

3216
@Sanity/Paveman:

Uncharted The Lost Legacy deed mij heel hard denken aan TR. Misschien omdat het 2 vrouwelijke hoofdpersonages zijn?

Gameplay en verhaal van Ucharted vind ik sterker dan TR.
Bovendien is mijn mening dat TR populair is enkel door Lara Croft.. Ik alle opzichten :lol:
Wat zeker niet onbelangrijk is voor een game.
Image

3220
FC26.. Volgens mij heeft Sony een overeenkomst met EA om jaarlijks de voorgaande game op Plus te geven. Denk dat de nieuwe game meestal ergens in september komt?
Ik ga er dit jaar niet aan beginnen. Vorig jaar FC25 gedaan en die online trophies zijn ronduit irritant. Zelfs als je ze boost.
De andere 2 games zijn niet mijn ding.
Image

3224
Sanity penguin wrote: 13 May 2026 22:05 Nice. Dacht wel dat die Star Wars eraan zat te komen. Smeten met korting de laatste tijd. Goed dat ik mij ingehouden heb :lol:
:lol: Toen die game uitkwam (allez vóór de release) was ik wel geïnteresseerd. Maar de game werd niet zo goed ontvangen. Wel leuk dat nu speelbaar is via Extra/Premium. Ben momenteel andere game gestart, maar hopelijk kan ik deze er mss nog ergens tussen krijgen.
RDR2 is ook een leuke. De eerste RDR is ook nog steeds te spelen via Extra/Premium.
Hm tis een teken om eindelijk die games te ervaren :D
Image