Re: Het afdwaaltopic

1022
Nee ik doe er niet aan mee.
Ik denk dat je eerder nu en in 2027 beter fysiek koopt in de hoop dat Sony dit opmerkt in hun data. Weinig kans. Maar ervoor stoppen deze week doe ik niet.

PS6 komt er ook bij mij, maar das nog even. Misschien niet direct op release alhoewel we zien wel.

Trouwens heb je gezien of gelezen dat Sony hun gebruikersovereenkomst is aangepast? Daarin staat expliciet dat je digitale games niet bezit.
Image

1023
Ik las er wat over toen ik deze actie opzocht - ik hoorde dit weer van een vriend van me. Ik gaf hem ook al aan: ik zal me er niet op aanpassen, of het laten om te spelen, maar gezien mijn week komt het eigenlijk precies net goed uit.

Weet je: ik hoop dat elk initiatief succesvol is, want ik vind dit best schandalig. Ook al weet ik dat het er natuurlijk aan zit te komen... (Spotify heeft veel losgemaakt in die zin)

En die gebruikersvoorwaarden: schijnt dat het altijd al zo gewerkt heeft, maar het nog explicieter verwoorden zet natuurlijk het nodige kwaad bloed. Dingen veranderen: dat is een gegeven. Betekent niet dat we elke verandering moeten 'omarmen' of zonder tegenstribbeling moeten accepteren.
Image

1024
paveman wrote: 24 Aug 2026 14:21 Ik las er wat over toen ik deze actie opzocht - ik hoorde dit weer van een vriend van me. Ik gaf hem ook al aan: ik zal me er niet op aanpassen, of het laten om te spelen, maar gezien mijn week komt het eigenlijk precies net goed uit.

Weet je: ik hoop dat elk initiatief succesvol is, want ik vind dit best schandalig. Ook al weet ik dat het er natuurlijk aan zit te komen... (Spotify heeft veel losgemaakt in die zin)

En die gebruikersvoorwaarden: schijnt dat het altijd al zo gewerkt heeft, maar het nog explicieter verwoorden zet natuurlijk het nodige kwaad bloed. Dingen veranderen: dat is een gegeven. Betekent niet dat we elke verandering moeten 'omarmen' of zonder tegenstribbeling moeten accepteren.
Ik hoop ook dat er iets veranderd nog, maar er is weinig kans. Kan nu niet direct de nummers boven halen, maar bij de aankondiging was de oproep om je PS+ te cancelen. Om 1% minder abonnees te hebben, ja ik weet niet het niet precies meer, maar het ging over een miljoen of meer gebruikers. Kansloos uiteraard.
Sony is zodanig groot dat het voor ons als consument moeilijk tot niet mogelijk is om er iets tegen te doen.

Voor mezelf denk ik dat ik vanaf nu en in 2027 als ik games koop, ze fysiek ga kopen. Enigszins om ergens het gevoel te hebben "mijn punt" te maken, maar ook uit nostalgische redenen. Wel met de voorwaarde dat de game VOLLEDIG op de disc staat. Ik wou 007 kopen fysiek, maar dat is blijkbaar maar de eerste missie die erop staat..

Als fysiek, games, dan toch moeten verdwijnen.. Dan wil ik liever binnen 20 jaar kunnen zeggen: "In die goede oude tijd hadden we nog game discs..." :lol:
Image