Re: Het afdwaaltopic
1021Nog mensen hier die meedoen aan het 'protest'? Een week niet inloggen/gamen op PS consoles? Ik was het niet van plan, maar denk dat ik deze week toch niet meer aan gamen toe ga komen, dus kan dan net zo goed mee doen... 
Ik hoop ook dat er iets veranderd nog, maar er is weinig kans. Kan nu niet direct de nummers boven halen, maar bij de aankondiging was de oproep om je PS+ te cancelen. Om 1% minder abonnees te hebben, ja ik weet niet het niet precies meer, maar het ging over een miljoen of meer gebruikers. Kansloos uiteraard.paveman wrote: 24 Aug 2026 14:21 Ik las er wat over toen ik deze actie opzocht - ik hoorde dit weer van een vriend van me. Ik gaf hem ook al aan: ik zal me er niet op aanpassen, of het laten om te spelen, maar gezien mijn week komt het eigenlijk precies net goed uit.
Weet je: ik hoop dat elk initiatief succesvol is, want ik vind dit best schandalig. Ook al weet ik dat het er natuurlijk aan zit te komen... (Spotify heeft veel losgemaakt in die zin)
En die gebruikersvoorwaarden: schijnt dat het altijd al zo gewerkt heeft, maar het nog explicieter verwoorden zet natuurlijk het nodige kwaad bloed. Dingen veranderen: dat is een gegeven. Betekent niet dat we elke verandering moeten 'omarmen' of zonder tegenstribbeling moeten accepteren.