En opnieuw een nieuwe trailer voor The Witcher. Nog 12 dagen!
BTW, ik trek mijn woorden terug over Ciri. Wat een bad-ass moves heeft die.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt
32Das wel heel grootMarty wrote:Moet je zien hoe groot de doos van de collectors edition is:
Nog groter dan die van Skyrim
Nog 2 weken en dan mag ik de ps4 variant in ontvangstnemen
Hopen dat ie door de deur past
33Ik houd het wel op de gewone editie
De hype bouwt serieus op, benieuwd hoeveel mensen er deze keer teleurgesteld zullen zijn
De hype bouwt serieus op, benieuwd hoeveel mensen er deze keer teleurgesteld zullen zijn
34Ik niet denk ik. Ik ben niet zo gauw teleurgesteld in onbelangrijke dingen als frames per seconde waar iedereen over loopt te zeuren.
35Jij vindt het niet erg als een game constant hapert en slowdown heef of regelmatig laadtijden heeft van meer dan een halve minuut?Rushifel wrote:Ik niet denk ik. Ik ben niet zo gauw teleurgesteld in onbelangrijke dingen als frames per seconde waar iedereen over loopt te zeuren.
Ik denk dat velen in deze game een grotere en betere Skyrim verwachten en het kan in dat opzicht behoorlijk tegenvallen. Want het is natuurlijk niet van dezelfde maker.
38Ik bedoel dat iedereen altijd loopt te zeuren dat ze 60 fps willen terwijl een spel van 30 fps ook prima kan zijn.BozeGozerXrd wrote:Jij vindt het niet erg als een game constant hapert en slowdown heef of regelmatig laadtijden heeft van meer dan een halve minuut?Rushifel wrote:Ik niet denk ik. Ik ben niet zo gauw teleurgesteld in onbelangrijke dingen als frames per seconde waar iedereen over loopt te zeuren.
Ik denk dat velen in deze game een grotere en betere Skyrim verwachten en het kan in dat opzicht behoorlijk tegenvallen. Want het is natuurlijk niet van dezelfde maker.
39Een spel van 30 fps kan prima speelbaar zijn, maar het enige waar 90% van de ontwikkelaars voor gaan is de beste graphics en dan halen ze vaak niet eens een stabiele 30fps. En zodra 30fps niet stabiel is zakt het naar 20 fps en dan gaat het beeld schokken. 60 fps zorgt voor vloeiendere beelden en bij een daling in de framerates blijft het ook prima speelbaar, dus is het gewoon de betere optie.Rushifel wrote:Ik bedoel dat iedereen altijd loopt te zeuren dat ze 60 fps willen terwijl een spel van 30 fps ook prima kan zijn.BozeGozerXrd wrote:Jij vindt het niet erg als een game constant hapert en slowdown heef of regelmatig laadtijden heeft van meer dan een halve minuut?Rushifel wrote:Ik niet denk ik. Ik ben niet zo gauw teleurgesteld in onbelangrijke dingen als frames per seconde waar iedereen over loopt te zeuren.
40Ok. Je zal wel gelijk hebben. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.
42Amai, die scores zijn beter dan ik gedacht had
Het vele uitstellen van de game lijkt dus toch een goed resultaat opgeleverd te hebben
Het vele uitstellen van de game lijkt dus toch een goed resultaat opgeleverd te hebben
44volgens het pakketje wat bol bij postnl heeft afgegeven heeft het een gewicht van 6.66kg
Helaas ben ik morgen niet thuis op moment dat de postbode langskomt. Hopelijk zijn 1 van de buren wel thuis
Helaas ben ik morgen niet thuis op moment dat de postbode langskomt. Hopelijk zijn 1 van de buren wel thuis
45Got it!
Kreeg meer dan ik dacht...de game en dan nog doosje met bonusmateriaal en soundtrack. Daarbij de guide nog besteld, collectors edition. Ook daar zat wat extra bij: artwork enzo.
A lot of The Witcher 3 at once!
Kreeg meer dan ik dacht...de game en dan nog doosje met bonusmateriaal en soundtrack. Daarbij de guide nog besteld, collectors edition. Ook daar zat wat extra bij: artwork enzo.
A lot of The Witcher 3 at once!