Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
1831++++ Kan iedereen zich hier beetje verwarmen?
Schone keuze. Duidelijk voor de film sets kies je zo te zienLigeiro wrote: aaah, Ik heb vooral mijn oog op Lego Star Wars Shuttle Tydirium. en op de X-Wing Fighter en Tie Fighter
En van Lego LotR wil ik Tower of Orthanc
de sets die ik hier nu heb staan zijn:Captain Witwicky wrote:Schone keuze. Duidelijk voor de film sets kies je zo te zienLigeiro wrote: aaah, Ik heb vooral mijn oog op Lego Star Wars Shuttle Tydirium. en op de X-Wing Fighter en Tie Fighter
En van Lego LotR wil ik Tower of Orthanc
Ik hou van ontdekken, dus ja, diepzee duiken, op antarctica naar ijsstalen zoeken, en dino's jagen
De piratenset van nu, is niet zo cool als vroeger, anders mocht je die er ook nog bijtellen.
LEGO Technic zou ik ook nog durven bekijken...
Je hebt duidelijk een thema Dik kerstlijstje De mijne is nu ook aan het groeien (twerdt eens tijd na jaren afwezigheid!)Ligeiro wrote:de sets die ik hier nu heb staan zijn:
Imperial Star Destroyer
AT AT Walker
Snowspeeder
Slave I
Mos Eisly Cantina
Ghostbusters Ecto 1
en van Technic ne racemoto en ne dirtbike
Ik wil doodgraag de Super Star Destroyer van een aantal jaar terug, maar die vindt ge niet meer onder de 500 euro.
Op mijn wishlist staan dan:
Tower of Orthanc
Empirial Shuttle Tydirium
Tie Fighter
Red Five X-wing Starfighter
The SHIELD Helicarrier (massief beest van een set!)
The Tumbler (Batman)
Parisian Restaurant
Detective's Office
Pet Shop
Palace Cinema
jammer voor mij zijn die allemaal een beetje prijzig, de duurste is de helicarrier, met 350 euro
Congrats en succes bij het vinden en uitvoeren van je job!gamerke1992 wrote:+++++ Geslaagd!! Nooit meer examens voor mij, op naar de vaste Job.
brickwatch.net/nl houdt in de gaten waar alle lego sets het goedkoopst zijn en als ge u inschrijft kunt ge sets volgen en wordt ge verwittigd als die in prijs zakken. of als er grote prijsdalingen zijn op eender welke set, dan krijgde ook notificatieCaptain Witwicky wrote:+++/--- Brickset.com, niet goed voor mij