+++ eerste dag gaan werken
+++ morgen echt vanaf het begin een hele shift meedraaien zonder eerst al die infosessies te moeten volgen
--- nu werken tot mijn 70ste
want die pensioen leeftijd zal wel blijven stijgen.
want die pensioen leeftijd zal wel blijven stijgen.Roy, je bent een man naar mijn hartRoyVdW wrote:Begrijp hetdaviduvel wrote:++ Eerste review geschreven voor de blog (wordt pas gepubliceerd op 5 augustus)
+/- Hopelijk trekt het op iets![]()
--- bezigheden zoeken in de vakantie is toch ook moeilijk als ge gewend bent van bijna heel de zomervakantie te werken 3 jaar langNetflix en gamen maar
++ Veel succes in de nieuwe baan!gamerke1992 wrote:+++ Morgen eerste werkdag bij mijn nieuwe vaste job![]()
+++ ik kijk er naar uit
+++ centjes verdienen
+++ binnen minder dan een maand gaan samenwonen met mijn vriendin, ik kan echt niet wachten
Sora_Lizard wrote:++ Veel succes in de nieuwe baan!gamerke1992 wrote:+++ Morgen eerste werkdag bij mijn nieuwe vaste job![]()
+++ ik kijk er naar uit
+++ centjes verdienen
+++ binnen minder dan een maand gaan samenwonen met mijn vriendin, ik kan echt niet wachten![]()
+/- Dat laatste went wel . . . .
Hopelijk kunnen we ook langer genieten van ons pensioengamerke1992 wrote:--- nu werken tot mijn 70stewant die pensioen leeftijd zal wel blijven stijgen.
THX. Alhoewel ik liever heb dat vrouwen dit ook eens zeggen want blijf maar single...Gamefreak wrote:Roy, je bent een man naar mijn hartRoyVdW wrote:Begrijp hetdaviduvel wrote:++ Eerste review geschreven voor de blog (wordt pas gepubliceerd op 5 augustus)
+/- Hopelijk trekt het op iets![]()
--- bezigheden zoeken in de vakantie is toch ook moeilijk als ge gewend bent van bijna heel de zomervakantie te werken 3 jaar langNetflix en gamen maar
Kon ik er maar om lachenpaveman wrote:Haha! Wat een soap bij je thuis Captain.... Het lijkt me tijd om naar woningen rond te kijken....?? Tot die tijd: zoveel mogelijk tot 10 tellen.
dat wordt nog een zware concurrent voor Familie en Thuis....paveman wrote:Haha! Wat een soap bij je thuis Captain.... Het lijkt me tijd om naar woningen rond te kijken....?? Tot die tijd: zoveel mogelijk tot 10 tellen.