Ik heb het vandaag ook ontvangen, dus ik hoef het al helemaal niet!tichke wrote: Ieder zijn smaak, maar idd Daarmee dak het ni moet hebben.
En blijkbaar niemand ...
+++ Star Wars: Battlefront Beta: vaarwel productiviteit!
Ik heb het vandaag ook ontvangen, dus ik hoef het al helemaal niet!tichke wrote: Ieder zijn smaak, maar idd Daarmee dak het ni moet hebben.
En blijkbaar niemand ...
Ne gelukkige danHybris wrote:Ik heb het vandaag ook ontvangen, dus ik hoef het al helemaal niet!tichke wrote: Ieder zijn smaak, maar idd Daarmee dak het ni moet hebben.
En blijkbaar niemand ...
+++ Star Wars: Battlefront Beta: vaarwel productiviteit!
Wassup?Mr.Wolf wrote:----------- Wat een kutweek was dit
++/-- Morgen met wat vrienden naar The Martian
Gewoon wat stomme dingen gebeurd deze week. Gelukkig dat ik het op school allemaal nog wel plezant vindThe Wastelander wrote:Wassup?Mr.Wolf wrote:----------- Wat een kutweek was dit
++/-- Morgen met wat vrienden naar The Martian
Nope.minermb wrote:+++ Morgen als VIP met twee vrienden naar firstlook. Zijn hier mensen die daar ook naartoe gaan?
Ouders zagen soms toch ook om niets, hé.Elexus wrote:-- mijn pa die zaagt omdat ik gisteren een hele tijd heb zitten leren in mijn bed. Ik studeer vrijwel nooit aan een bureau dus leave me be.
-- Ago interim die mij altijd belt midden in de les o.o
Ik ga ervan uit, dat de edities die ik koop moeilijker te verkrijgen zijn als ik lang wacht, zoals pre-order items en CEs. Daarom is het beter om die PS4 games te hebben en geen PS4, dan een PS4 te hebben en niet de games of hun editie te hebben die je wilt.BozeGozerXrd wrote:Tenzij je inmiddels een PS4 hebt maakt het echt niet uit wanneer je die in huis haalt.
De pre-order items zijn vooral DLC die je over een paar maand voor 5 euro kunt halen en de game voor 30. Dan bespaar je minstens 20 euro. En voor een sleutelhanger hoef je het ook niet te doen, want daar betaal je dan 35 euro voor als je de game nu voor 65 euro koopt ipv 30 euro als je eenmaal een PS4 hebt. Alleen CE's zijn soms het overwegen waard. Maar persoonlijk sla ik die ook over om voor hetzelfde geld meerdere games te kopen die ik nog wel dit jaar kan spelen.Captain Witwicky wrote:Ik ga ervan uit, dat de edities die ik koop moeilijker te verkrijgen zijn als ik lang wacht, zoals pre-order items en CEs. Daarom is het beter om die PS4 games te hebben en geen PS4, dan een PS4 te hebben en niet de games of hun editie te hebben die je wilt.BozeGozerXrd wrote:Tenzij je inmiddels een PS4 hebt maakt het echt niet uit wanneer je die in huis haalt.
Niet mee eens, ik heb al verschillende DLC die je niet daarna opnieuw kan krijgen. Een sleutelhanger zit er niet haast nooit bij, meestal een art book bij mijn pre-orders. En het zijn maar een paar games. Veel games koop ik aan of onder de 30€. Ik sla liever persoonlijk games over om een CE te kopen, meestal zijn die games die ik dan oversla, games die toch geen CE krijgen of toch zeer goedkoop later te vinden zijn.BozeGozerXrd wrote:De pre-order items zijn vooral DLC die je over een paar maand voor 5 euro kunt halen en de game voor 30. Dan bespaar je minstens 20 euro. En voor een sleutelhanger hoef je het ook niet te doen, want daar betaal je dan 35 euro voor als je de game nu voor 65 euro koopt ipv 30 euro als je eenmaal een PS4 hebt. Alleen CE's zijn soms het overwegen waard. Maar persoonlijk sla ik die ook over om voor hetzelfde geld meerdere games te kopen die ik nog wel dit jaar kan spelen.