Met dank aan Earase voor het originele topic.
Moderator: Leaderboard Group

Welke game is dat?gamerke1992 wrote:Proficiat dividedx![]()
Gisterenavond deze behaald, number seventeen
AC UnityElexus wrote:Welke game is dat?gamerke1992 wrote:Proficiat dividedx![]()
InderdaadMarty wrote:AC UnityElexus wrote:Welke game is dat?gamerke1992 wrote:Proficiat dividedx![]()
Amai, zo'n codetaal precies.dividedx11 wrote:Nu eens voortdoen aan IF SS en TWD S2 en op PS3 aan R&C ACiT, A4O & QF
Nu eens voortdoen aan inFAMOUS Second Son en The Walking Dead Season 2 en op PlayStation® 3 aan Ratchet & Clank A Crack in Time, All 4 One en Q-ForceElexus wrote:Amai, zo'n codetaal precies.dividedx11 wrote:Nu eens voortdoen aan IF SS en TWD S2 en op PS3 aan R&C ACiT, A4O & QF
Een up-to-date gamer moet dit weten héElexus wrote:Amai, zo'n codetaal precies.
Haha ik wist wel waar de afkortingen voor stonden hoor.RoyVdW wrote:Een up-to-date gamer moet dit weten héElexus wrote:Amai, zo'n codetaal precies.

Was het wel leuk om voor die platinum te gaan? Ik heb de game twee keer uitgespeeld, maar daarna vond ik het niet meer leuk om hem gewoon eens te spelen via andere keuzes. Ik hield het liever bij mijn impulsieve keuzes, dan zag ik wel waar ik uitkwam. Ook al was dat de eerste keer een nogal slecht aflopend eindeSanity penguin wrote:Dijk van een verhaal, alleen zijn de controls soms toch een beetje stroef.
Return to “PlayStation Network Gaming”