Re: Assassin's Creed Syndicate
92Ik heb via Game mania een apart blaadje gekregen met een code op om via de site van ubisoft nog wat content te unlocken. Nu heb ik dit gedaan en stond er dat ik een mail ging krijgen met een andere code om de content te kunnen activeren. Nu krijg deze mail echter niet. Nog iemand hier problemen mee of oplossing gevonden?
93Cool, daar wil ik ook aan mee doen.
En dan nog even over de season pass.
Ik heb de game bestelt via uplay, die big ben editie. Daar zit de season pass automatisch bij, maar niet fysiek (wel een reclameblaadje). Ik kijk bij mijn order en daar staat mijn code. Die code werkt, ik heb mijn season pass. Ik heb ook een mail gehad dat de season pass beschikbaar was.
Neen, maar ook zo'n blaadje gehad, nog niet gedaan op dit momentToon8 wrote:Ik heb via Game mania een apart blaadje gekregen met een code op om via de site van ubisoft nog wat content te unlocken. Nu heb ik dit gedaan en stond er dat ik een mail ging krijgen met een andere code om de content te kunnen activeren. Nu krijg deze mail echter niet. Nog iemand hier problemen mee of oplossing gevonden?
En dan nog even over de season pass.
Ik heb de game bestelt via uplay, die big ben editie. Daar zit de season pass automatisch bij, maar niet fysiek (wel een reclameblaadje). Ik kijk bij mijn order en daar staat mijn code. Die code werkt, ik heb mijn season pass. Ik heb ook een mail gehad dat de season pass beschikbaar was.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
94Iemand de codes al gekregen van die 19th century zoekmachine dingen?
96Ok
Ik niet dus.
Wel mailtje gekregen dat ik de code zal krijgen wanneer game gereleaseed word oO
Hmm eens zoeken naar waar ik kan mailen voor die code
Ik niet dus.
Wel mailtje gekregen dat ik de code zal krijgen wanneer game gereleaseed word oO
Hmm eens zoeken naar waar ik kan mailen voor die code
97Is het niet toevallig in je spam box beland?
Aangezien het een nieuwsbrief is
98Kan zijnMarty wrote:Is het niet toevallig in je spam box beland?
Maar mijn spam gaat rechtstreeks in prullenbak en die heb ik enkele dagen geleden leeggemaakt.
Ochjah heb ticketje aangemaakt bij ubisoft
99beland dus niet in spam want ik krijg die over uplay wel binnen in gewone mailbox
Ochjah
hopelijk antwoorden ze snel
Ochjah
hopelijk antwoorden ze snel
100Deze is zeker en vast een van de betere AC games. Al heb ik nog niet veel van de story gespeeld Ik heb even geleden sequentie 4 afgerond en dan ben ik begonnen aan de rest van de map vrij te spelen en alles te verzamelen.
101Nu begin het tweedehands veel goedkoper te staan. Dus ik zal eens beginnen bieden