Ook Star Wars: The Force Awakens.
Begon goed, viel dan wat terug naar het midden toe en was uiteindelijk
Weinig memorabel verhaal, geen memorabele muziek, cinematografisch wel chic enzo, ok acteurs.
7/10
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
497Het Vonnis 8/10
Vlaamse film die gaat over de fouten in de justitie. Een man ziet zijn vrouw doodgeklopt worden door een misdadiger. Ondertussen wordt zijn kind aangereden. Door een procedurefout gaat de misdadiger vrijuit. Wij moesten hem verplicht zien bij Burgerlijk Recht en ik had er eerst geen grote verwachtingen bij. Hij viel toch beter mee als verwacht. Ook de acteerprestaties waren echt goed. Ik haatte sommige mensen en het hoofdrolpersonage kon deze rol heel goed spelen.
Vlaamse film die gaat over de fouten in de justitie. Een man ziet zijn vrouw doodgeklopt worden door een misdadiger. Ondertussen wordt zijn kind aangereden. Door een procedurefout gaat de misdadiger vrijuit. Wij moesten hem verplicht zien bij Burgerlijk Recht en ik had er eerst geen grote verwachtingen bij. Hij viel toch beter mee als verwacht. Ook de acteerprestaties waren echt goed. Ik haatte sommige mensen en het hoofdrolpersonage kon deze rol heel goed spelen.
498Ted 2: 6,5/10
Ik vond de eerste Ted film veel beter. Hier werd er te veel geprobeerd om grappig te zijn, waardoor het opviel. En van verhaal was ook niet echt sprake. Maar desondanks kon ik met sommige stukken wel lachen en heb ik mij kunnen ontspannen.
Ik vond de eerste Ted film veel beter. Hier werd er te veel geprobeerd om grappig te zijn, waardoor het opviel. En van verhaal was ook niet echt sprake. Maar desondanks kon ik met sommige stukken wel lachen en heb ik mij kunnen ontspannen.
499Star wars episode VII: the force awakens 8/10
Goeie star wars, waar eigenlijk niet zo zot veel in gebeurd. Duidelijk een aanloop naar de volgende film. Meer komedie dan de vorige, dankzij Finn en BB-8
Goeie star wars, waar eigenlijk niet zo zot veel in gebeurd. Duidelijk een aanloop naar de volgende film. Meer komedie dan de vorige, dankzij Finn en BB-8
500Star Wars Episode VII: The Force Awakens ==> 9,5/10
Fantastiche film, heb nooit echt de Star Wars hype gevoeld tot ik de gele letters op het scherm zag bekijken. Verhaal was goed, leuke humor, leuke personages, ... Nu 2 jaartjes wachten op het vervolg en dan volgend jaar Rogue One: A Star Wars Story
Ben ondertussen al bezig met de vorige Star Wars-films te bekijken.
Fantastiche film, heb nooit echt de Star Wars hype gevoeld tot ik de gele letters op het scherm zag bekijken. Verhaal was goed, leuke humor, leuke personages, ... Nu 2 jaartjes wachten op het vervolg en dan volgend jaar Rogue One: A Star Wars Story
Ben ondertussen al bezig met de vorige Star Wars-films te bekijken.
501Ik heb me soms dood gelachen met mijne maat bij deze film terwijl de rest van de cinema daar serieus zat. Zeker bij dat improvisatie club stuk.gamerke1992 wrote:Ted 2: 6,5/10
502Star Wars Episode IV: A New Hope ==> 9/10
Heb hem nog maar eens bekeken, blijft toch een fantastische film. Nu kijken naar E5
Heb hem nog maar eens bekeken, blijft toch een fantastische film. Nu kijken naar E5
Last edited by dividedx11 on 03 Jan 2016 10:22, edited 1 time in total.
503Vond die film geweldig en zeer leerrijk. Die vrijspraak is ook iets om over na te denken.Mr.Wolf wrote:Het Vonnis 8/10
Silence of the Lambs, goeie film uit begin jaren 90. Best spannend. 7,5/10
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
504Star wars: the force awakens 9/10
Ik vond het een erg leuke film. Ik begreep een paar kleine dingetjes niet, maar dat maakte vrij weinig uit voor het verhaal.
Ik vond het een erg leuke film. Ik begreep een paar kleine dingetjes niet, maar dat maakte vrij weinig uit voor het verhaal.
506The Force Awakens 9/10
1 van de beste films van het jaar. Wel geen fan van het einde
507300. Visueel mooi en sterk einde 7,5.
508daar had ik ook meer van verwacht, maar dat gaan ze zeker goed maken met deel 8Mr.Wolf wrote:The Force Awakens 9/10
509Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back ==> 9/10
Star Wars Episode I: The Phantom Menace ==> 7,5/10
Star Wars Episode II: Attack of the Clones ==> 7,9/10
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith ==> 8,4/10
Nu enkel nog EVI nog eens herbekijken
Star Wars Episode I: The Phantom Menace ==> 7,5/10
Star Wars Episode II: Attack of the Clones ==> 7,9/10
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith ==> 8,4/10
Nu enkel nog EVI nog eens herbekijken
510Star Wars Episode VI: The Return of the Jedi ==> 9,7/10
Star Wars: Ewok Adventures - Caravan of Courage ==> 5,6/10
Star Wars: Ewok Adventures - The Battle for Endor ==> 6/10
Bij die laatste 2 heb ik wel héél veel doorgespoeld maar wou ze toch es gezien hebben.
Star Wars: Ewok Adventures - Caravan of Courage ==> 5,6/10
Star Wars: Ewok Adventures - The Battle for Endor ==> 6/10
Bij die laatste 2 heb ik wel héél veel doorgespoeld maar wou ze toch es gezien hebben.