Mijn Vita zit al sinds begin januari in de schuif van mijn gamekast
Echt geen tijd om er games op te spelen, nu vooral bezig met PS4.
Re: PS Vita
17en die kast staat toevallig op zolder waar spinnewebben van 7 jaar te vinden zijn ?met0t0 wrote:Mijn Vita zit al sinds begin januari in de schuif van mijn gamekast
18Ik woon op de zolder, maar er zijn geen spinnenwebben van 7 jaar oud te vindenGamefreak wrote:en die kast staat toevallig op zolder waar spinnewebben van 7 jaar te vinden zijn ?met0t0 wrote:Mijn Vita zit al sinds begin januari in de schuif van mijn gamekast
Ik ga binnenkort wel met OlliOlli 2 beginnen
19Dat is de volgende game die ik opstartmet0t0 wrote:Ik woon op de zolder, maar er zijn geen spinnenwebben van 7 jaar oud te vindenGamefreak wrote:en die kast staat toevallig op zolder waar spinnewebben van 7 jaar te vinden zijn ?met0t0 wrote:Mijn Vita zit al sinds begin januari in de schuif van mijn gamekast
21nou eh, jammer voor de spnnenmet0t0 wrote:Ik woon op de zolder, maar er zijn geen spinnenwebben van 7 jaar oud te vindenGamefreak wrote:en die kast staat toevallig op zolder waar spinnewebben van 7 jaar te vinden zijn ?met0t0 wrote:Mijn Vita zit al sinds begin januari in de schuif van mijn gamekast
22OlliOlli2 heeft er voor gezorgd dat ik m'n vita terug wat meer gebruik, en binnenkort komt Hotline Miami 2 er ook bij
23Ik heb net de trophy van 20 uur Rogue legacy spelen gehaald zo eenzaam is mijn Vita dus niet.
24Zoveel uren zou ik niet in een game kunnen steken denk ik... Alhoewel, heb ik dat waarschijnlijk al verschillende keren gedaangamerke1992 wrote:Ik heb net de trophy van 20 uur Rogue legacy spelen gehaald zo eenzaam is mijn Vita dus niet.
25Voor een indie game is 20 uur idd wel veel. Maar bij grote games zit ik daar snel over. Bij The Elder Scrolls oblivion zat ik boven 400 uur op de pc.dividedx11 wrote:Zoveel uren zou ik niet in een game kunnen steken denk ik... Alhoewel, heb ik dat waarschijnlijk al verschillende keren gedaangamerke1992 wrote:Ik heb net de trophy van 20 uur Rogue legacy spelen gehaald zo eenzaam is mijn Vita dus niet.
26gamerke1992 wrote:Voor een indie game is 20 uur idd wel veel. Maar bij grote games zit ik daar snel over. Bij The Elder Scrolls oblivion zat ik boven 400 uur op de pc.dividedx11 wrote:Zoveel uren zou ik niet in een game kunnen steken denk ik... Alhoewel, heb ik dat waarschijnlijk al verschillende keren gedaangamerke1992 wrote:Ik heb net de trophy van 20 uur Rogue legacy spelen gehaald zo eenzaam is mijn Vita dus niet.
Dat vraagt dan wel veel doorzettingsvermogen. Dat is 16 volle dagen...
27Ik heb die game ook echt 2 jaar regelmatig gespeeld Het is niet dat ik uren per dag zit te gamen.dividedx11 wrote:
28freak kuch kuch, euh jaja, je speelt dus geen uren ....gamerke1992 wrote:Ik heb die game ook echt 2 jaar regelmatig gespeeld Het is niet dat ik uren per dag zit te gamen.dividedx11 wrote:
29Jij moet veel zeggen gameFREAKGamefreak wrote:freak kuch kuch, euh jaja, je speelt dus geen uren ....gamerke1992 wrote:Ik heb die game ook echt 2 jaar regelmatig gespeeld Het is niet dat ik uren per dag zit te gamen.dividedx11 wrote:
30Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoeveel dagen ik in mijn leven heb gegamed, ik denk dat dat weleens een vol jaar zou kunnen zijn wat best beangsitgend is.gamerke1992 wrote:Ik heb die game ook echt 2 jaar regelmatig gespeeld Het is niet dat ik uren per dag zit te gamen.dividedx11 wrote: