genre: adventure
dev: Ubisoft San Francisco
South Park: The Stick of Truth komt ook naar ps4 en je krijgt hem er bij gratis als je the fractured but whole bestelt

Rpg met turnbased combatdividedx11 wrote:Welk genre spel is dit eigenlijk? Ziet er best goed uit, misschien dat ik 'm wel koop.
En hoewel turn-based combat mij doorgaans absoluut niet ligt was Stick of Truth nog plezant. Misschien iets te repetitief wel.Ligeiro wrote:Rpg met turnbased combatdividedx11 wrote:Welk genre spel is dit eigenlijk? Ziet er best goed uit, misschien dat ik 'm wel koop.
Huh, ik ben er toch wel een 10-tal uur aan bezig geweest denk ik en elk stuk van de map zat propvol.Toon8 wrote:Is de prijs eigenlijk al geweten? Want vond de vorige te duur voor wat het maar was. Was wel een fantastisch spel maar gewoon te duur als je het vergeleek met al het andere in dezelfde prijsklasse.
Voor een RPG is dat wel heel kort, maar in vergelijking met action adventures is dit natuurlijk prima.Tjeefkeuh wrote:Huh, ik ben er toch wel een 10-tal uur aan bezig geweest denk ik en elk stuk van de map zat propvol.Toon8 wrote:Is de prijs eigenlijk al geweten? Want vond de vorige te duur voor wat het maar was. Was wel een fantastisch spel maar gewoon te duur als je het vergeleek met al het andere in dezelfde prijsklasse.
50 euries voor PC en 65 voor consoles. Je krijgt er normaal de vorige game ook bij wat de prijs iets dragelijker maakt imo.Toon8 wrote:Is de prijs eigenlijk al geweten? Want vond de vorige te duur voor wat het maar was. Was wel een fantastisch spel maar gewoon te duur als je het vergeleek met al het andere in dezelfde prijsklasse.

Als je vergelijkt de tijd/moeite dat ze nodig hadden om die game te maken is geen 60€ waard. Als je dan andere spellen ziet waarin je veel meer kan, wat ook veel meer tijd en werk gekost heeft, is die prijs niet gerechtvaardigd. Maar dat is mijn meningTjeefkeuh wrote:Huh, ik ben er toch wel een 10-tal uur aan bezig geweest denk ik en elk stuk van de map zat propvol.Toon8 wrote:Is de prijs eigenlijk al geweten? Want vond de vorige te duur voor wat het maar was. Was wel een fantastisch spel maar gewoon te duur als je het vergeleek met al het andere in dezelfde prijsklasse.
Als je hem koopt voor pc krijg je dan altijd de 1e erbij of moet je hem pre orderen? Dat we de 1e erbij krijgen maakt het ook al wat draaglijker, zal wel eens wachten op een pc sale.The Wastelander wrote: 50 euries voor PC en 65 voor consoles. Je krijgt er normaal de vorige game ook bij wat de prijs iets dragelijker maakt imo.
Het lijkt erop dat je ongeacht welk platform of welke versie je koopt van de game, je sowieso de eerste erbij krijgt. Want er zijn blijkbaar 4 edities van de game!Toon8 wrote:Als je vergelijkt de tijd/moeite dat ze nodig hadden om die game te maken is geen 60€ waard. Als je dan andere spellen ziet waarin je veel meer kan, wat ook veel meer tijd en werk gekost heeft, is die prijs niet gerechtvaardigd. Maar dat is mijn meningTjeefkeuh wrote:Huh, ik ben er toch wel een 10-tal uur aan bezig geweest denk ik en elk stuk van de map zat propvol.Toon8 wrote:Is de prijs eigenlijk al geweten? Want vond de vorige te duur voor wat het maar was. Was wel een fantastisch spel maar gewoon te duur als je het vergeleek met al het andere in dezelfde prijsklasse.Vond de game wel fantastisch en ben zeer blij dat ze een nieuwe maken maar vind het gewoon geen "eerlijke" prijs.
Als je hem koopt voor pc krijg je dan altijd de 1e erbij of moet je hem pre orderen? Dat we de 1e erbij krijgen maakt het ook al wat draaglijker, zal wel eens wachten op een pc sale.The Wastelander wrote: 50 euries voor PC en 65 voor consoles. Je krijgt er normaal de vorige game ook bij wat de prijs iets dragelijker maakt imo.
Hier ook.Ligeiro wrote:ik ga deze volgende maand pre-orderen. 99,99€, met ubi points korting eraf nog 79,99€goeie prijs voor ne collector
I know, screw the season passMarty wrote:Hier ook.Ligeiro wrote:ik ga deze volgende maand pre-orderen. 99,99€, met ubi points korting eraf nog 79,99€goeie prijs voor ne collector
Alleen jammer dat de seasonpass er niet bij inzit. Die zit namelijk wel bij de "Gold Edition"
Return to “Role playing games”