Kolm wrote:Toon8 wrote:Was voor mij de eerste keer in een FC spel dat ik de kampen niet in stealth probeerde uit te schakelen maar guns blazing binnenviel
Ik bleef het meestal wel proberen want een paar vijanden minder voordat alles losbarst kan soms het verschil maken tussen 'net wel' en 'net niet' lukken.
Ik herinner me dat ik in FC4 geloof ik, op een bepaald moment volledige kampen kon uitschakelen terwijl ik er nog 100 meter van weg was ofzo (buiten rode deel). Übersniper die meestal 1 hit kills had en extreem kon inzoomen. Dat dan gecombineerd met rocket launcher voor diegenen die ik wel zag maar net achter een hoekje ofzo stonden. Zelfs al kwamen ze in mijn richting zoeken, ik had alle tijd om ze om te leggen. Vaak zat ik gewoon op hoger gelegen terrein (richel ofzo) waardoor ze zelfs niet eens tot bij mij konden komen. Krijg er weer helemaal zin in
Hah ik deed precies hetzelfde. Die kampen in stealth mode uitschakelen vind ik het leukste aspect van de FC games, naast het hoofdverhaal dan. Terwijl ik in andere games het anders niet zo nauw neem met stealth gameplay.
Mijn tactiek was zo snel mogelijk een sniper met geluidsdemper verkrijgen, dan het hoogste punt zoeken in de omgeving van het kamp, alles grondig scouten (dit kon minuten duren zodat ik zeker niets miste), eerst de alarmen kapot schieten (hiervoor vaak rondom het kamp lopen om beter zicht op het alarm te krijgen), daarna terug naar hoogste punt en nu iedereen neer schieten en dan het kamp insluipen om de bruten vanachter melee uit te schakelen. Als dit alles lukte gaf dat wel een zeer grote voldoening, ik weet nog bij een groot kamp met 3 alarmen in FC4 heb ik een perfect clear gehaald en daarvoor ongeveer 40 min nodig gehad. Stak daar eigenlijk veel te veel tijd in