Re: Bugs & gewenste functies

196
Cookies voor deze site even verwijderen en daarna inloggen op het forum. Bij het inloggen op het forum niet het boxje aan zijkant gebruiken maar eerst op de login-knop bovenaan rechts klikken. Dan kom je op een login-pagina waar je onderaan de optie 'Log me on automatically each visit' hebt. Deze optie aanvinken en dan inloggen. Hierna zou je maar zelden meer uitgelogd mogen worden.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

197
Kolm wrote:Cookies voor deze site even verwijderen en daarna inloggen op het forum. Bij het inloggen op het forum niet het boxje aan zijkant gebruiken maar eerst op de login-knop bovenaan rechts klikken. Dan kom je op een login-pagina waar je onderaan de optie 'Log me on automatically each visit' hebt. Deze optie aanvinken en dan inloggen. Hierna zou je maar zelden meer uitgelogd mogen worden.
oké, tis in orde

Re: Bugs & gewenste functies

207
Toon8 wrote:Gisteren heb ik geprobeerd om die nieuwe kaart van psn profiles te gebruiken ipv de oude, vind hem er beter uitzien. Dit lukte niet omdat de afbeelding te groot was. Kan dat aangepast worden of staat dat vast?

Kan je die gamefan even gewoon als post zetten?
Dan kunnen we de grootte even bekijken :)
Image