Beste vrienden,
Genoeg gelezen op de blog? Dingen gezien die volgens jou beter kunnen of waar je juist erg tevreden over bent? Dan plunder je de koelkast of die van je moeder, pak een zak chips of popcorn en praat hier gezellig mee over onze blog.
Tevens krijgen we hier een plek voor de schrijvers van reviews van hun favoriete games. Een apart forum voor de mensen die graag hun bevindingen en of gedachten over een game willen delen met de rest van de community. En wie weet ... word je wel ontdekt door een van onze editors.
Sora_
Re: Onze blog binnen
2Succes iedereen! Ik heb ook wat kritiek op mezelf dat ik wat teveel dt fouten maak en m'n reviews nogal aan de korte kant zijn, maar als R&C voor PS4 uitkomt komt er een mooie uitgebreide review
3Nice, ik zal binnenkort weer een wat sturen.
Update: Is het ook goed dat ik al mijn oude reviews van het OPM forum hier plaats? Op deze manier hebben we alvast een start.
Update: Is het ook goed dat ik al mijn oude reviews van het OPM forum hier plaats? Op deze manier hebben we alvast een start.
5Nice, ik zal zo snel mogelijk de boel opvullen, uiteraard met de notitie dat dit reviews zijn van een paar jaar geleden.ShAmPi wrote:Doe maar
6Jups
Trouwens als je ze niet overzet ben je ze eind van de maand kwijt. (tenzij je ze ergens anders ook hebt staan )
Trouwens als je ze niet overzet ben je ze eind van de maand kwijt. (tenzij je ze ergens anders ook hebt staan )
7Ik zou eventueel mij Aliens: Colonial Marines ook naar hier kunnen verhuizen. Kwestie van te vullen?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
9Kunnen we die niet gewoon vergeten. We hebben nu immers een degelijke Alien game.Captain Witwicky wrote:Ik zou eventueel mij Aliens: Colonial Marines ook naar hier kunnen verhuizen. Kwestie van te vullen?
10Ik zat net een aantal release datums op te zoeken toen ik me herinnerde dat de PSPure blog en ook OPM zelf een releaselijst hadden. Misschien is dat ook hier een leuk idee om toe te voegen.
11Yup, zit in de pijplijnBozeGozerXrd wrote:Ik zat net een aantal release datums op te zoeken toen ik me herinnerde dat de PSPure blog en ook OPM zelf een releaselijst hadden. Misschien is dat ook hier een leuk idee om toe te voegen.
Er zal een kalenderfunctie worden toegevoegd aan de blog met vermelding van releasedata.
We zijn enkel nog aan het bekijken hoe we dit het beste vorm geven
12Neem dan a.u.b. Pure niet als voorbeeld van hoe je dat moet vormgeven.Sanity penguin wrote:Yup, zit in de pijplijnBozeGozerXrd wrote:Ik zat net een aantal release datums op te zoeken toen ik me herinnerde dat de PSPure blog en ook OPM zelf een releaselijst hadden. Misschien is dat ook hier een leuk idee om toe te voegen.
Er zal een kalenderfunctie worden toegevoegd aan de blog met vermelding van releasedata.
13Aangezien dit een WP based website is, dan is The Events Calendar plug-in wel iets gemakkelijk. Just saying.Sanity penguin wrote:Yup, zit in de pijplijnBozeGozerXrd wrote:Ik zat net een aantal release datums op te zoeken toen ik me herinnerde dat de PSPure blog en ook OPM zelf een releaselijst hadden. Misschien is dat ook hier een leuk idee om toe te voegen.
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!
14@cd_BE: het zal inderdaad in die richting gaan.
Uit curiositeit BG: hoe zou jij het vormgeven?
Uit curiositeit BG: hoe zou jij het vormgeven?
15Zoiets vergeet je nietBozeGozerXrd wrote:Kunnen we die niet gewoon vergeten. We hebben nu immers een degelijke Alien game.Captain Witwicky wrote:Ik zou eventueel mij Aliens: Colonial Marines ook naar hier kunnen verhuizen. Kwestie van te vullen?
Zeurpiet van het jaar 2014