Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6766
Ik had de foto eerlijk gezegd niet gezien aangezien ik de laatste weken niet elke dag alles kon lezen

OT:
+++ Gisteren laatste examen gehad
+++/--- 12/20 voor dat examen. Is er wel door, maar had toch wat meer verwacht. Ook vooral omdat we of een vergadering moesten leiden, een presentatie moesten geven of een groepsgesprek moesten leiden. Enkel dat groepsgesprek kon ik niet zo goed, maar dat had ik wel weer getrokken... Ach ja, ben wel blij dat ik er vanaf ben
++++ Nu is er op de markt iets te doen met aperitieven ofzo... Let's goooooo
Image

6767
Sora_Lizard wrote:
Sora_Lizard wrote:
Image
Krijgen jullie al trek?
- - - Subtiliteit behoort blijkbaar niet tot de sterke punten van onze community. :(

Of zou het zo zijn dat men denkt: "Daar heb je hem weer! Ik doe maar net alsof ik het niet snap dan gaat die vraag vanzelf voorbij?" :think:

Indien het laatste het geval is dan zal ik er verder maar geen gewag van maken. :|

Om eerlijk te zijn zie ik die foto ook nergens eerder dan wanneer je jezelf een quote hebt gegeven :think:

+++ Personeelsfeest gisteren was geslaagd
--- Laat in bed en dag erna moeten werken
--- Enorm drukke dag gehad op het werk, wat was dat :O
+++ Morgen nog 1 dagje werken en dan toch een dagje weekend
+++ Daarna nog een week en ik heb verlof
Image

6772
It's o so quiet..... It's o so still....

++ Vanmiddag ontmoeten Osca (de nieuwe hond van met0t0) en Rasta (mijn hond) elkaar, ik ben benieuwd of dat wat gaat matchen
+++ Rasta was gisteren super braaf in bad, hij haat water, maar hij bleef flink staan en hij heeft zelfs niets gegromd als ik hem overan inzeepte (hij wil niet aangeraakt worden aan zijn poten), super trots op mijn hondje :)
--- Normaal is ons moeder heel laat op en sta ik vroeg op, dus dan is Rasje nooit lang alleen, maar nu begrijpt hij 's avonds niet waarom hij niet zoals anders met mij mee naar boven mag (normaal komt ons moeder dan thuis en gaat hij terug naar beneden)

6773
+++ Al 2 daagjes van de examens vanaf
++ Enkel vrijdag nog naar school
-- weer heel wat minder :(
++ Back-ups maken
+ wat aan nieuwe site werken
++ Morgen gras maaien en wat werken, dan 's nachts foto's gaan maken
- Dinsdag naar ortho
+++ Donderdag fotoshoot in Antwerpen doen
??? Hopelijk zit het weer een beetje mee
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

6774
+++ Entertainende F1 race

+++ Nog 6 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 17 dagen voor FFXII The Zodiac Age + CE Guide + OST
+++ Nog 24 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 60 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 115 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6775
Elexus wrote:++ de dees mag wss binnenkort op gesprek voor een job bij de FOD Financiën! Ben eens benieuwd!
-- terug in de boeken duiken als voorbereiding want mijn kennis van fiscaal recht is een beetje achterhaald :p
++ ochja met een doel voor ogen, geeft me dat niet
++ eindelijk nog eens een platinum gehaald
-- ik zwem weer in m'n eigen zweet, lekkerrrrrr
Succes! Bij de overheid binnen geraken lijkt me zeker niet slecht :P
Image