Ik heb eens Bezeten Stad (Salem's Lot) van Stephen King beginnen lezen, halverwege ben ik gestopt wegens te saai. Sindsdien nooit meer iets van King aangeraakt. En dat vooral omdat ik meer geïnteresseerd ben in geschiedkundige verhalen, dan spannende/horror verhalen.
De verfilming van zijn boeken vond ik dan wel goed.
Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?
62Ik heb zonet voor school de Mooiste Zomer van mijn Leven gelezen, echt niet m'n ding... Nu terug Star Wars
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
63Mooie titel Klinkt als een fantastisch boek.dividedx11 wrote:Ik heb zonet voor school de Mooiste Zomer van mijn Leven gelezen, echt niet m'n ding... Nu terug Star Wars
64de stripreeksen die ik ongoing lees als de collected volumes uitkomen:
Iron Man
Guardians of the Galaxy
Superior Spider-Man
Justice League
Batman
Uncanny Avengers
Wolverine
Amazing Spider-Man (die nu verdergaat als Spider-Man World Wide)
Teenage Mutant Ninja Turtles
Walking Dead (in't NL)
De Expeditie
Troje
Assassin's Creed
Love
De Boeken van De Zieners
Samoerai
Samoerai Legenden
Iron Man
Guardians of the Galaxy
Superior Spider-Man
Justice League
Batman
Uncanny Avengers
Wolverine
Amazing Spider-Man (die nu verdergaat als Spider-Man World Wide)
Teenage Mutant Ninja Turtles
Walking Dead (in't NL)
De Expeditie
Troje
Assassin's Creed
Love
De Boeken van De Zieners
Samoerai
Samoerai Legenden
65Begonnen aan boek 6 van Vespasianus reeks, verloren zoon van Rome. Achter deze nog maar 1 boek in de reeks Die ik nog moet kopen.
67Ik lees nooit manga (of Amerikaanse comics), maar nu zou ik er een willen lezen, nl. Berserk.
Heeft iemand hier die al gelezen?
Heeft iemand hier die al gelezen?
68Volgens een recensent van het Nieuwsblad trekt het op niet te veel. Afkooksel van de orginele boeken zonder iets nieuws.coolgamer wrote:Harry potter and the cursed child
Ik ga het niet lezen, voor mij is de reeks geëindigd met het zevende boek. Ook al probeert Rowling alles om die franchise nog zo veel mogelijk uit te melken.
69Het ligt niet enkel aan haar hoor. Je moet je maar is inbeelden hoe het voelt om elke dag duizenden vragen te krijgen over personages die je gecreëerd hebt. Na een tijdje geef je gewoon toe en schrijf je verder om die mensen blij te maken. Ze zegt nu dat ze echt stopt met het verhaal van Harry Potter. Feit is nu wel dat ze het hele Harry Potter gebeuren terug heeft opgewakkerd en dat ze nu nog meer vragen zal krijgen dan ooit tevoren.Toon8 wrote:Volgens een recensent van het Nieuwsblad trekt het op niet te veel. Afkooksel van de orginele boeken zonder iets nieuws.coolgamer wrote:Harry potter and the cursed child
Ik ga het niet lezen, voor mij is de reeks geëindigd met het zevende boek. Ook al probeert Rowling alles om die franchise nog zo veel mogelijk uit te melken.
Voor mij was het verhaal ook gedaan met het zevende boek. Zal ik dat nieuwe boek lezen? Waarschijnlijk wel, maar toch niet direct naar de winkel spurten om het te kopen.
70En er komt ook nog die nieuwe film serie. M.a.w. nog genoeg te verdienen
71Momenteel bezig aan De Da Vinci code, leuk boek en heerlijk om rustig 's avonds in bed te lezen.
72Ik ben begonnen met De wereld van ijs en vuur - geschiedenis van westeros. Vind het wel interessant, leest gelijk een wiki pagina maar dan zonder de mogelijkheid om op andere onderwerpen te klikken. Wat misschien wel goed is, leid minder af
73Ik heb mij voor de tweede maal gewaagd aan een mangareeks. De eerste poging was niet erg succesvol (Death Note).
Deze keer dus Berserk, en die is wel vrij goed. Kzit momenteel aan het 5e hoofdstuk ofzoiets.
Deze keer dus Berserk, en die is wel vrij goed. Kzit momenteel aan het 5e hoofdstuk ofzoiets.
74Net De Bazaar Van Boze Dromen van Stephen King uit. Was een bundel met allemaal kortverhalen. De ene was echt niet goed, terwijl de andere dan weer heel goed was.
Nu beginnen aan de 3e boek van de Eragon reeks nl. Brisingr. Ik heb gehoord van sommigen dat deze minder is als de rest
Nu beginnen aan de 3e boek van de Eragon reeks nl. Brisingr. Ik heb gehoord van sommigen dat deze minder is als de rest
75Momenteel lees ik Living Hell van Catherine Jinks.