Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6812
@W.O.L.F: Gelukkig test jij het eerst even... Ik heb iemand geweten die zo'n 2-3 weken met groen haar heeft rondgelopen omdat het toch niet zo uitwasbaar was als de verpakking beweerde... :lol:

--- Statue van Little Nightmares heeft blijkbaar zwakke beentjes... Zag plots dat het beeldje een heel stuk achterover leunde. Vergelijkbaar met onderstaande foto, maar dan achterover ipv voorover. Het stond op een smal plankje, dus nu maar opnieuw rechtgebogen en met de rug tegen de muur gezet.
Image
Image

6816
Elexus wrote:++++ overal door en voor het eerst een 19/20 gehaald, tralalala :p
-- door 1 stom punt tekort word ik niet getolereerd voor BTW wetgeving, anders had'k mijn diploma al :(
Proficiat! :cool:
En moet je dan nu voor BTW wetgeving nog een herexamen doen? Ik veronderstel dat dat een vak uit het eerste semester was aangezien je er overal door was? :think:
Als dat het geval is: Ga voor de 20/20! :smug:

--- Totaal geen concentratie sinds weken, maanden, het begint echt hopeloos te worden. Hoop uit onderzoek vrijdag wat uitkomt, ben het echt zat.
Image

6817
Kolm wrote:
Elexus wrote:++++ overal door en voor het eerst een 19/20 gehaald, tralalala : p
-- door 1 stom punt tekort word ik niet getolereerd voor BTW wetgeving, anders had'k mijn diploma al :(
Proficiat! :cool:
En moet je dan nu voor BTW wetgeving nog een herexamen doen? Ik veronderstel dat dat een vak uit het eerste semester was aangezien je er overal door was? :think:
Als dat het geval is: Ga voor de 20/20! : smug:

--- Totaal geen concentratie sinds weken, maanden, het begint echt hopeloos te worden. Hoop uit onderzoek vrijdag wat uitkomt, ben het echt zat.
Ja dat was een vak van het eerste semester. :p
Een perfecte score op dat vak halen is helaas impossibru. :O
Image

6819
Kolm wrote:@W.O.L.F: Gelukkig test jij het eerst even... Ik heb iemand geweten die zo'n 2-3 weken met groen haar heeft rondgelopen omdat het toch niet zo uitwasbaar was als de verpakking beweerde... :lol:
Dat hangt ook heel sterk af van je haar hoor. Mijn haar is recht, dus de schubben op mijn haren (die kan je voelen als je tegen de richting in over een haar gijdt met uw vingers) zijn min of meer dicht. Bij normale haarkleuring zetten ze die open, doen er dan kleur in en sluiten ze die weer. Dar is de reden waarom mensen met krullen hun kleur veel minder houden, hun schubben staan van nature open.

--- Doodzenuwachtig voor punten, ik ben pas vanmiddag om 15.00 aan de beurt :(
++ Mezelf gisteren gepusht en daardoor meer werk gedaan gekregen dan verwacht, daarna wel zo hard mijne klop gekregen, gewoon mijn lichaam dat weigerde ook maar iets te doen...

6820
Elexus wrote:
Kolm wrote: Proficiat! :cool:

Ja dat was een vak van het eerste semester. :p
Zie het als een laatste uitdaging waar je 2 maanden de tijd voor hebt :p
Image

6821
Kolm wrote:
Elexus wrote:
Kolm wrote: Proficiat! :cool:

Ja dat was een vak van het eerste semester.
Image

Zie het als een laatste uitdaging waar je 2 maanden de tijd voor hebt :p
Moet ook nog gaan werken dus ik ga mezelf niet kapotblokken vr dat strontvak.
Image
Mee die 19 ben ik al tevreden.
Image
Image

6822
Elexus wrote:
Kolm wrote: Zie het als een laatste uitdaging waar je 2 maanden de tijd voor hebt :p
Moet ook nog gaan werken dus ik ga mezelf niet kapotblokken vr dat strontvak. :) Mee die 19 ben ik al tevreden. :)
Lolol! :lol: Zolang je maar niet doet zoals ik wel eens gedaan heb... pas dag ervoor beginnen blokken... Hoewel ik er toen wel door was ook nog xD Maar was wel openboek.

--- The drinking game has started... op 2 uur tijd 2 liter water drinken met daarin poeder opgelost dat maakt dat het spul eigenlijk niet meer te drinken is...
--- Over een halfuur zit ik op het toilet tot al het drinken op is en nog iets langer daarna :(
+++ Vandaag wel nog is goed kunnen doorwerken, waarschijnlijk omdat ik eerst tot 10u heb uitgeslapen omdat ik doodmoe was toen ik eerste keer wakker werd. Ik merk echt het verschil tussen wel wat extra uur kunnen slapen ipv de 3-5u die ik de laatste maanden gemiddeld haal, een deel daarvan is dan zelfs nog vaak onderbroken slaap.
Image

6823
Kolm wrote:-- The drinking game has started... op 2 uur tijd 2 liter water drinken met daarin poeder opgelost dat maakt dat het spul eigenlijk niet meer te drinken is...
--- Over een halfuur zit ik op het toilet tot al het drinken op is en nog iets langer daarna :(
+++ Vandaag wel nog is goed kunnen doorwerken, waarschijnlijk omdat ik eerst tot 10u heb uitgeslapen omdat ik doodmoe was toen ik eerste keer wakker werd. Ik merk echt het verschil tussen wel wat extra uur kunnen slapen ipv de 3-5u die ik de laatste maanden gemiddeld haal, een deel daarvan is dan zelfs nog vaak onderbroken slaap.
Drinking games spelen eh ;)

++ Er door voor al mijn vakken, maar voor 1 vak toch een onterecht laag punt naar mijn mening :(