+++ Goeiemorgen!
+ Een lokje haar gekleurd, als test, het is zo uitwasbare kleuring, niet echt straf, als het er goed uit wast gaat heel mijn haar in kleur, kapper met0t0 gaat helpen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6812@W.O.L.F: Gelukkig test jij het eerst even... Ik heb iemand geweten die zo'n 2-3 weken met groen haar heeft rondgelopen omdat het toch niet zo uitwasbaar was als de verpakking beweerde...
--- Statue van Little Nightmares heeft blijkbaar zwakke beentjes... Zag plots dat het beeldje een heel stuk achterover leunde. Vergelijkbaar met onderstaande foto, maar dan achterover ipv voorover. Het stond op een smal plankje, dus nu maar opnieuw rechtgebogen en met de rug tegen de muur gezet.
--- Statue van Little Nightmares heeft blijkbaar zwakke beentjes... Zag plots dat het beeldje een heel stuk achterover leunde. Vergelijkbaar met onderstaande foto, maar dan achterover ipv voorover. Het stond op een smal plankje, dus nu maar opnieuw rechtgebogen en met de rug tegen de muur gezet.
6813Lol dat prentje doet me denken aan iemand die zat is en een vuurtje probeert te geven aan iemand anders.
6814Die van mij was eerder de hemel aant belichten ofzo xD
6815++++ overal door en voor het eerst een 19/20 gehaald, tralalala
-- door 1 stom punt tekort word ik niet getolereerd voor BTW wetgeving, anders had'k mijn diploma al
-- door 1 stom punt tekort word ik niet getolereerd voor BTW wetgeving, anders had'k mijn diploma al
6816Proficiat!Elexus wrote:++++ overal door en voor het eerst een 19/20 gehaald, tralalala
En moet je dan nu voor BTW wetgeving nog een herexamen doen? Ik veronderstel dat dat een vak uit het eerste semester was aangezien je er overal door was?
Als dat het geval is: Ga voor de 20/20!
--- Totaal geen concentratie sinds weken, maanden, het begint echt hopeloos te worden. Hoop uit onderzoek vrijdag wat uitkomt, ben het echt zat.
6817Ja dat was een vak van het eerste semester.Kolm wrote:Proficiat!Elexus wrote:++++ overal door en voor het eerst een 19/20 gehaald, tralalala : p
En moet je dan nu voor BTW wetgeving nog een herexamen doen? Ik veronderstel dat dat een vak uit het eerste semester was aangezien je er overal door was?
Als dat het geval is: Ga voor de 20/20! : smug:
--- Totaal geen concentratie sinds weken, maanden, het begint echt hopeloos te worden. Hoop uit onderzoek vrijdag wat uitkomt, ben het echt zat.
Een perfecte score op dat vak halen is helaas impossibru.
6818+++ madeira is prachtig
+++ zalig restaurant ontdekt
+++ al nieuwe reservatie gezet
+++ morgen hopelijk een boot kunnen huren
+++ vrijdag met de jeep op pad
+++ zalig restaurant ontdekt
+++ al nieuwe reservatie gezet
+++ morgen hopelijk een boot kunnen huren
+++ vrijdag met de jeep op pad
6819Dat hangt ook heel sterk af van je haar hoor. Mijn haar is recht, dus de schubben op mijn haren (die kan je voelen als je tegen de richting in over een haar gijdt met uw vingers) zijn min of meer dicht. Bij normale haarkleuring zetten ze die open, doen er dan kleur in en sluiten ze die weer. Dar is de reden waarom mensen met krullen hun kleur veel minder houden, hun schubben staan van nature open.Kolm wrote:@W.O.L.F: Gelukkig test jij het eerst even... Ik heb iemand geweten die zo'n 2-3 weken met groen haar heeft rondgelopen omdat het toch niet zo uitwasbaar was als de verpakking beweerde...
--- Doodzenuwachtig voor punten, ik ben pas vanmiddag om 15.00 aan de beurt
++ Mezelf gisteren gepusht en daardoor meer werk gedaan gekregen dan verwacht, daarna wel zo hard mijne klop gekregen, gewoon mijn lichaam dat weigerde ook maar iets te doen...
6820Zie het als een laatste uitdaging waar je 2 maanden de tijd voor hebtElexus wrote:Ja dat was een vak van het eerste semester.Kolm wrote: Proficiat!
6821Moet ook nog gaan werken dus ik ga mezelf niet kapotblokken vr dat strontvak. Mee die 19 ben ik al tevreden.Kolm wrote:Zie het als een laatste uitdaging waar je 2 maanden de tijd voor hebtElexus wrote:Ja dat was een vak van het eerste semester.Kolm wrote: Proficiat!
6822Lolol! Zolang je maar niet doet zoals ik wel eens gedaan heb... pas dag ervoor beginnen blokken... Hoewel ik er toen wel door was ook nog xD Maar was wel openboek.Elexus wrote:Moet ook nog gaan werken dus ik ga mezelf niet kapotblokken vr dat strontvak. Mee die 19 ben ik al tevreden.Kolm wrote: Zie het als een laatste uitdaging waar je 2 maanden de tijd voor hebt
--- The drinking game has started... op 2 uur tijd 2 liter water drinken met daarin poeder opgelost dat maakt dat het spul eigenlijk niet meer te drinken is...
--- Over een halfuur zit ik op het toilet tot al het drinken op is en nog iets langer daarna
+++ Vandaag wel nog is goed kunnen doorwerken, waarschijnlijk omdat ik eerst tot 10u heb uitgeslapen omdat ik doodmoe was toen ik eerste keer wakker werd. Ik merk echt het verschil tussen wel wat extra uur kunnen slapen ipv de 3-5u die ik de laatste maanden gemiddeld haal, een deel daarvan is dan zelfs nog vaak onderbroken slaap.
6823Drinking games spelen ehKolm wrote:-- The drinking game has started... op 2 uur tijd 2 liter water drinken met daarin poeder opgelost dat maakt dat het spul eigenlijk niet meer te drinken is...
--- Over een halfuur zit ik op het toilet tot al het drinken op is en nog iets langer daarna
+++ Vandaag wel nog is goed kunnen doorwerken, waarschijnlijk omdat ik eerst tot 10u heb uitgeslapen omdat ik doodmoe was toen ik eerste keer wakker werd. Ik merk echt het verschil tussen wel wat extra uur kunnen slapen ipv de 3-5u die ik de laatste maanden gemiddeld haal, een deel daarvan is dan zelfs nog vaak onderbroken slaap.
++ Er door voor al mijn vakken, maar voor 1 vak toch een onterecht laag punt naar mijn mening
6824@ W.O.L.F. (-je voor de kids)
+++ Gefeliciteerd!
+++ Gefeliciteerd!
6825- - - - - Tijn (6) is overleden. Rust zacht grote held.
Voor die mensen die niet van Tijn gehoord hebben, hier een artikel dat hem wel goed beschrijft denk ik: https://www.ad.nl/dossier-doodzieke-tij ... ~acfaf3e1/
Voor die mensen die niet van Tijn gehoord hebben, hier een artikel dat hem wel goed beschrijft denk ik: https://www.ad.nl/dossier-doodzieke-tij ... ~acfaf3e1/