Ocharme dat ventje. Zo jong en zoveel ongeluk.Sora_Lizard wrote:- - - - - Tijn (6) is overleden. Rust zacht grote held.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6827-- Warm
- En ik heb echt tot 9 augstus maar 1 dag pauze, nog een geluk dat ik een leuke thesis heb
- En ik heb echt tot 9 augstus maar 1 dag pauze, nog een geluk dat ik een leuke thesis heb
6828--- Net even uitgerekend hoeveel punten ik nog nodig heb van daily en weekly challenges in rayman legends: 1257 te gaan... Als ik altijd goud haal, dan ben ik nog 2 maanden bezig, alleen zijn er bepaalde types levels die me niet liggen en waar ik dan zilver op haal. En ik ben bij de weekly challenges wel vaak dicht bij diamond, maar kom altijd 100-200m of 1-2 seconden te kort. Is de enige waar genoeg spelers meedoen om diamond mogelijk te krijgen, maar gaat hem ook niet worden vrees ik.
+/- Onderzoek achter de rug, we weten weer iets meer maar nu nog resultaat van onderzoek op weggenomen stukjes afwachten.
+/- Onderzoek achter de rug, we weten weer iets meer maar nu nog resultaat van onderzoek op weggenomen stukjes afwachten.
6829++ Mijn 20 uur gedaan met de rijschool. Dieje van vandaag was toch ma ne lastige, maar ik ben van de lessen vanaf
-----/+++ Zware dag gisteren in de Bart Smit. De nieuwe vracht was binnen dus veel dingen terug in de schappen leggen
++++ Geel zomert (mini optredens op het speelplein) is terug begonnen. Doet goed om nog eens dieje Geelse sfeer op te snuiven, of moet ik zeggen: die Geelse bieren te proeven
++++ Van den avond naar de nieuwe Transformers. Ben wel is benieuwd aangezien we vorig jaar in Londen opeens op de set stonden zonder dat we het wisten
-----/+++ Zware dag gisteren in de Bart Smit. De nieuwe vracht was binnen dus veel dingen terug in de schappen leggen
++++ Geel zomert (mini optredens op het speelplein) is terug begonnen. Doet goed om nog eens dieje Geelse sfeer op te snuiven, of moet ik zeggen: die Geelse bieren te proeven
++++ Van den avond naar de nieuwe Transformers. Ben wel is benieuwd aangezien we vorig jaar in Londen opeens op de set stonden zonder dat we het wisten
6830-+ vandaag op vakantie op een lokale markt een stuk fruit gekocht van !!!20!!! Euro. We waren er heel benieuwd naar.
+++ we mochten een stukje van de verkoper proeven en het was heerlijk
--- bleek dat die dat we gekocht hebben totaal nog niet rijp is, waardoor die zelfs heel giftig is. Wij hadden er bijna van gegeten. Dan zou er direct tandvleesbloeding, blaarvorming en stemverlies optreden.
(voor de geïnteresseerden het gaat over de vrucht van de monstera Deliciosa. Die moet minstens een jaar aan de plant hangen voor die bijna rijp is).
+++ verder zeer leuke vakantie
+++ deze avond voor de zoveelste keer naar een goed restaurantje gaan
+++ we mochten een stukje van de verkoper proeven en het was heerlijk
--- bleek dat die dat we gekocht hebben totaal nog niet rijp is, waardoor die zelfs heel giftig is. Wij hadden er bijna van gegeten. Dan zou er direct tandvleesbloeding, blaarvorming en stemverlies optreden.
(voor de geïnteresseerden het gaat over de vrucht van de monstera Deliciosa. Die moet minstens een jaar aan de plant hangen voor die bijna rijp is).
+++ verder zeer leuke vakantie
+++ deze avond voor de zoveelste keer naar een goed restaurantje gaan
6831Euhm, feitelijk niets te vertellen, thesis eh...
+ Leiderschap is wel interessant
(dat is één van de concepten waar ik mee werk)
+ Leiderschap is wel interessant
(dat is één van de concepten waar ik mee werk)
6832Beetje laat! Maar dit is hem! Alleen is de mijne zwart, sportievere velgen en ruiten getint achteraan. 320d 184pk. Zaligheid om mee te rijden.paveman wrote: Is dat het enige wat je erover te zeggen hebt...?
6833+++ Morgen met vrienden op reis naar Edinburgh voor 4 dagen
-- Het weer wordt niet schitterend
-- Het weer wordt niet schitterend
6834+++ Lekker BBQ op het dakterras.
- - - Ik ben zelf sneller gaar in de zon dan het vlees op het rooster.
6835--- pfff niet echt mijn dag vandaag
+++ morgen weer een nieuwe dag
+++ morgen weer een nieuwe dag
6836++ mijn beste werk tot nu toe net gemaakt
++ zal het uploaden in mijn creatieve hoekje bij puur cultuur voor diegenen die het willen zien
-- ik zit constant bezig met GIMP waardoor mijn dag voorbijvliegt, wat een obsessie
++ zal het uploaden in mijn creatieve hoekje bij puur cultuur voor diegenen die het willen zien
-- ik zit constant bezig met GIMP waardoor mijn dag voorbijvliegt, wat een obsessie
6837Dan ga je toch van plaats moeten wisselen ehSora_Lizard wrote:+++ Lekker BBQ op het dakterras.
-- Net terug van de verpleging voor een behandeling aan mijn viet, awtsh
+++ Fruit
6838--- Net niet geslaagd voor een super vervelende paper... Gelukkig niet te veel werk om hem te herdoen, maar wel vervelend
+++ Onlangs nog eens Project CARS gespeeld, fantastische racegame
+++ Onlangs nog eens Project CARS gespeeld, fantastische racegame
6839Sterkte met je viet (whatever it is).W.O.L.F. wrote: Dan ga je toch van plaats moeten wisselen eh
+++ Fruit
6840VoetSora_Lizard wrote:Sterkte met je viet (whatever it is).W.O.L.F. wrote: Dan ga je toch van plaats moeten wisselen eh
+++ Fruit
Zo extreem is het niet hoor, gewoon wat vervelend
--- Gisteren slechte dag gehad met thesis, en ik kan mij dat echt niet veroorloven