+- terug thuis van een weekje Madeira
+++ het was een topvakantie
+++ klinkt melig, maar we zijn blij om de kat terug te zien
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6842Haha geef de kat maar veel liefde!gamerke1992 wrote:+- terug thuis van een weekje Madeira
+++ het was een topvakantie
+++ klinkt melig, maar we zijn blij om de kat terug te zien
++++ dat zit er weer op.
++++ autotopic.
++++ Nieuwe game beginnen. Maar welke?
6843+++ Eindelijk een beetje afkoeling
--- Drukke periode op het werk :/
--- Milo al koorts sinds vrijdag
--- Is virusje zegt dr, mss ff Norton installeren bij hem
+++ Mad Max verslaafd
+++ Breath of the wild op Switch is ook zeer goed
--- Maar beetje te lastig naar mijn goesting :/
--- Drukke periode op het werk :/
--- Milo al koorts sinds vrijdag
+++ Mad Max verslaafd
+++ Breath of the wild op Switch is ook zeer goed
--- Maar beetje te lastig naar mijn goesting :/
6844+ - + beterschap aan Milo!Stany7 wrote: --- Milo al koorts sinds vrijdag
??? mss vindt hij McAfee lekkerder. (Mc helpt net als in McDonald's)
+++ De spanning naar de nieuwe BBQ bouwt zich op.
+++ Er kunnen nog mensen bij!
6845Waarom komt de Captain niet? Hij kan met ons meerijden! Geldt trouwens voor iedereen in GentSora_Lizard wrote:+ - + beterschap aan Milo!Stany7 wrote: --- Milo al koorts sinds vrijdag
??? mss vindt hij McAfee lekkerder. (Mc helpt net als in McDonald's)
+++ De spanning naar de nieuwe BBQ bouwt zich op.
+++ Er kunnen nog mensen bij!
+ Studeren met regen is wel gezellig
- Maar waarom kan dat niet gecombineerd worden met zon eh?
6846+/- morgen in Brussel testen gaan doen voor bij de overheid te kunnen werken, het voelt echt aan als een examen, ben er serieus zenuwachtig voor
++ de treinrit Gent-Brussel Noord is korter dan ik dacht, hoezee
-- treinritten zijn duur
-- de testen duren iets van een 4u
-- maandag beginnen met vakantiejob maar veel zin heb ik er niet echt in
++ ochja, na donderdag kan ik nog drie dagen op m'n gemak zitten
++ en door de feestdag krijg ik een dag betaald zonder te werken
++ mijn cv nog een beetje verder getweaked, lookin' good
-- treinritten zijn duur
-- maandag beginnen met vakantiejob maar veel zin heb ik er niet echt in
++ ochja, na donderdag kan ik nog drie dagen op m'n gemak zitten
++ en door de feestdag krijg ik een dag betaald zonder te werken
++ mijn cv nog een beetje verder getweaked, lookin' good
6847@lexi: doe je best! Een job bij financiën lijkt mij heel mooi. Stel dat je slaagt en weerhouden wordt? Kom je dan ook niet eerst op een reservelijst terecht?
---- Beetje lange dag vandaag.
---- Collega's die van niets gebaren en elke dag om 15u het hazenpad richting huis kiezen terwijl ikzelf nog bezig ben.. Terwijl als het omgekeerd is ik blijf tot alles gedaan is
++++ Morgen alweer donderdag.
++++ Flex job gevonden deze zomer. Op een evenement toezicht houden en mooi betaald worden. Elke week 1 keer tot eind september. Mooie bijverdienste.
++/-- Uncharted 3 begonnen. Het begin vind ik nog steeds erg traag op gang komen. Chapter 2 als jonge Drake is wel fantastisch.
++++ Ik zit aan 90 platinums. De weg naar 100 is eindelijk ingezet. Nummertje 100 wordt bijna zeker GTA Vice City. Maar kan nog veranderen. Er spelen nog enkele games door mijn hoofd. Tis moeilijk. Luxeprobleem
---- Beetje lange dag vandaag.
---- Collega's die van niets gebaren en elke dag om 15u het hazenpad richting huis kiezen terwijl ikzelf nog bezig ben.. Terwijl als het omgekeerd is ik blijf tot alles gedaan is
++++ Morgen alweer donderdag.
++++ Flex job gevonden deze zomer. Op een evenement toezicht houden en mooi betaald worden. Elke week 1 keer tot eind september. Mooie bijverdienste.
++/-- Uncharted 3 begonnen. Het begin vind ik nog steeds erg traag op gang komen. Chapter 2 als jonge Drake is wel fantastisch.
++++ Ik zit aan 90 platinums. De weg naar 100 is eindelijk ingezet. Nummertje 100 wordt bijna zeker GTA Vice City. Maar kan nog veranderen. Er spelen nog enkele games door mijn hoofd. Tis moeilijk. Luxeprobleem
6848Is dat via Selor?Elexus wrote:+/- morgen in Brussel testen gaan doen voor bij de overheid te kunnen werken, het voelt echt aan als een examen, ben er serieus zenuwachtig voor
-- treinritten zijn duur
Alleszins veel succes!
6849@ ruler: Ja het zou idd een mooie carrièrestart zijn. Als je door alle testen + interview geraakt, mag je beginnen. En anders kom je idd op een soort reservelijst terecht.
@ daviduvel: Yups, generieke screening niveau A. Zit hier al de hele dag oefeningen te maken voor dat abstract redeneren. Joy oh Joy.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
@ daviduvel: Yups, generieke screening niveau A. Zit hier al de hele dag oefeningen te maken voor dat abstract redeneren. Joy oh Joy.
6850Over niveau A kan ik niet veel zeggen, maar niveau B vond ik goed meevallen. Twee keer meegedaan en twee keer geslaagd (de eerste keer op één onderdeel wel nipt). En als je geslaagd bent heb je ineens een vrijstelling voor 3 jaar Tenzij ze beslissen dat vrijstellingen niet gelden voor een bepaalde selectie (wat mij overkwam)Elexus wrote:@ ruler: Ja het zou idd een mooie carrièrestart zijn. Als je door alle testen + interview geraakt, mag je beginnen. En anders kom je idd op een soort reservelijst terecht.
6851Ja normaal gezien heb ik dan ook vrijstelling.daviduvel wrote:Over niveau A kan ik niet veel zeggen, maar niveau B vond ik goed meevallen. Twee keer meegedaan en twee keer geslaagd (de eerste keer op één onderdeel wel nipt). En als je geslaagd bent heb je ineens een vrijstelling voor 3 jaar Tenzij ze beslissen dat vrijstellingen niet gelden voor een bepaalde selectie (wat mij overkwam)Elexus wrote:@ ruler: Ja het zou idd een mooie carrièrestart zijn. Als je door alle testen + interview geraakt, mag je beginnen. En anders kom je idd op een soort reservelijst terecht.
Ot:
++ in Brussel geraakt
-- man man man wat is dat hier voor drukte. Sirenes hier, tutende taxichauffeurs daar, random groepjes met jongeren die denken dat ze de straat beheersen en weet ik wat nog allemaal Hier zou ik toch niet willen wonen.
-- nog wat te vroeg
++ beter te vroeg dan te laat
++ indrukwekkende gebouwen bekijken ondertussen
6852Tot uw 26 ofzo kan je toch gewoon een gopass nemen? Met een gopass 1 kost het 13 euro over en weer, valt toch mee?Elexus wrote:-- treinritten zijn duur
+++ Eindelijk nog eens buiten gekomen vandaag
+++ Zicht om een leuke en uitdagende studentenjob na mijn thesis
6853@ruler: UC3 vind ik - vooral qua trage start - ook de minste van de trilogie.
------ Nouri, oftewel 'appie' gaat er zeker niet bovenop komen. pfff 20 jaar nog maar en maar weinig uitzicht op een 'normaal' leven.
------ Nouri, oftewel 'appie' gaat er zeker niet bovenop komen. pfff 20 jaar nog maar en maar weinig uitzicht op een 'normaal' leven.
6854Dan hebben wij een ander gedacht van wat duur is.W.O.L.F. wrote:Tot uw 26 ofzo kan je toch gewoon een gopass nemen? Met een gopass 1 kost het 13 euro over en weer, valt toch mee?Elexus wrote:-- treinritten zijn duur
+++ Eindelijk nog eens buiten gekomen vandaag
+++ Zicht om een leuke en uitdagende studentenjob na mijn thesis
6855Ik deel de mening Paveman. Maar ik wil de trilogie beëindigen door deze (tweede maal) te platinummen!paveman wrote:@ruler: UC3 vind ik - vooral qua trage start - ook de minste van de trilogie.
++++ Morgen vrijdag alweer!
++++ Net naar containerpark geweest. Altijd blij dat spullen weg zijn en alles terug ordelijk is.