Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6866
Stany7 wrote:+++ Mad Max is verslavend goed
--- Maar heeft wel zijn minpuntjes
Dewelke?
Kolm wrote:--- Square Enix en zijn belachelijke shipping costs... Ik wil iets van 45 euro en zou 20+ euro aan shipping moeten betalen via DHL en dit is ook de enige mogelijkheid. DHL vind ik al zo waardeloos en bijna altijd problemen mee, laat staan dan nog is voor die prijs! En blijkbaar kan het nog gekker want er zijn zelfs mensen in EU die 40+ euro aan shipping hebben op een item van 30 euro. Vanuit Japan kan je spullen goedkoper laten afkomen...
Ja, die shipping kosten zijn verschrikkelijk.
W.O.L.F. wrote:Waarom komt de Captain niet? Hij kan met ons meerijden! Geldt trouwens voor iedereen in Gent
Omdat ik helemaal geen idee heb of ik kan komen :)

+++ King Tut
+++ FF12, FF15, FF overal
--- Knobbeltje...
+++ Dingen fixen
--- Uren vliegen voorbij...
+++ Yu-Gi-Oh!
--- FF12 guide vertraging...
--- Wachten, op alles moet ik hier wachten...
+++ Naar Transformers The Last Knight geweest
+ Heel eventjes frisser weer

+++ Nog ??? dagen voor FF12 OST
+++ Nog 2 dagen voor Resident Evil Vendetta BR
+++ Nog 38 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 93 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6868
++++ Super gastronomisch gaan eten gisteren. Echt lekker. Avondje wel wat uitgelopen en vandaag terug vroeg op. Mss deze middag vroeger stoppen op het werk.
++++ Uncharted 3. Terug volledig in de game. Nu in Chapter 20 op Crushing. Eventjes moeilijk punt waar je de 3 jeeps met turrets moet uitschakelen in de storm.. Straks dus verder doen hopelijk.
Image

6869
-- first day of work :moe:
-- beetje een overschatting gemaakt van de autorit waardoor ik nu een halfuur te vroeg ben :p
++ de dag starten met wat Netflix dan maar ahja!
-- tis kweetniet hoe doef, dat belooft want we moeten werken in een lange broek en shirt met lange mouwen, bah
++ think of the money, think of the money :')
++ deze week feestdag en betaald worden, yuss
Image