Battlefront 2
1Hij komt!
Ik denk dat deze beter word dan zijn voorganger, wat denken jullie?
bron: http://www.pressxtorevive.com/star-wars ... er-gelekt/
Exact de reden waarom ik de vorige game ook niet gekocht heb. Ik kijk er nu dus wel naar uitbillie91 wrote:De reden dat ik Battlefront niet heb gekocht was vanwege het ontbreken van een singleplayer en het waardeloze DLC beleid van EA. Ik heb echter nu al veel meer vertrouwen erin nu er in Battlefront II wel een campaign zal bevatten en EA voor een deel haar waardeloze DLC beleid heeft laten varen. Wellicht dat ik deze wel ga kopen.
Haha toch niet, het viel mij ook even opColossus wrote:Vind overigens wel de droids een beetje wel heel erg soepel lopen... waar is het houterige van de films, beetje jammer dit en ik ben degene die hierop let
Ik heb eerlijk gezegd maar 1 match gespeeld, maar vond het niet zo geweldig. Misschien ook omdat het voor mij niet zo nieuw meer was als bij Battlefront 1met0t0 wrote:Nog iemand die hier de beta gespeeld heeft? Ik heb hem een drietal uur gespeeld en vond het best leuk. Ook goed dat ze teamwerk zo aanmoedigen. Ik speelde verschrikkelijk qua aantal kills (al jaren geen online FPS meer gespeeld), maar toch had ik het gevoel dat ik iets kon bijdragen door het team telkens te steunen in de objectives.
Jammer genoeg heb ik geen volle lobby voor de ruimtegevechten gevonden, dus geen idee hoe dat is. Ik kon toch sowieso al niet vliegen met de beschikbare voertuigen op Naboo
Ik heb helemaal niks gespeeld van de eerste Battlefront, behalve ook eens een demo/beta (ik herinner het mij niet meer zo goed). Dus ja, het verrassingseffect was voor mij wel veel groter.Mr.Wolf wrote:Ik heb eerlijk gezegd maar 1 match gespeeld, maar vond het niet zo geweldig. Misschien ook omdat het voor mij niet zo nieuw meer was als bij Battlefront 1