Re: PlayStation 4

392
Jawel. Ik ga er binnenkort mee naar GM. Ik had PS4 Pro besteld via thuislevering op release die voorzien is op 25 augustus. Vreemd genoeg zat mijn PS4 Pro er nu al bij met de headset wat ik besteld had :P Had mij wat ingelezen en YouTube info opgedaan en dan maar zelf gedaan. Ik had wat kleine games gedeleted die weinig downloadlimiet vragen om opnieuw te downloaden. Zo kwam ik aan iets van 239gb denk ik wat op een groot uur volledig was overgezet via LAN. Standaard PS4 is ondertussen weer volledig geformatteerd.
Image

Re: PlayStation 4

394
Ik vermoed dat het gewoon inruilen is voor geld/bonnen. Het vreemde is dat het alleen maar kan tot 2 september 18. Dus als PS4 goed is met alle originele accessoires ( PS4, DS4, stroomkabel, HDMI, USB kabel) dan krijg je 160 euro terug. Te kiezen geld of bonnen dus..
Image

Re: PlayStation 4

395
NTGSruler wrote:Ik vermoed dat het gewoon inruilen is voor geld/bonnen. Het vreemde is dat het alleen maar kan tot 2 september 18. Dus als PS4 goed is met alle originele accessoires ( PS4, DS4, stroomkabel, HDMI, USB kabel) dan krijg je 160 euro terug. Te kiezen geld of bonnen dus..
Heel interessant. Als ik die 500 mill editie niet vastkrijg, is de kans groot dat ik dit ook doe dan :)

EDIT: Heb je er een linkje van? Ik vind er niets over terug.
Image

Re: PlayStation 4

396
NTGSruler wrote:Ik vermoed dat het gewoon inruilen is voor geld/bonnen. Het vreemde is dat het alleen maar kan tot 2 september 18. Dus als PS4 goed is met alle originele accessoires ( PS4, DS4, stroomkabel, HDMI, USB kabel) dan krijg je 160 euro terug. Te kiezen geld of bonnen dus..
Oh, er is dus wel iets van actie aan verbonden en niet het gewone inruilen wat je altijd kan doen van tweedehands games/consoles.

Ik ben wel verbaasd dat het dan niet tegelijk hoeft te gaan. Hoewel dat uiteraard vervelend zou zijn omdat je dan lastig alles kan overzetten. Dus goed idee van ze dat het niet tegelijk moet!
Image

Re: PlayStation 4

398
NTGSruler wrote:https://www.gamemania.nl/info/wijkopenjouwps4console

Dit is de actie. Mijn insziens gaat het om een tijdelijk hoger bedrag dat je terug krijgt?

Ik heb de Fortnite PS4 Pro editie gekocht (don't ask :girl: ) voor 399. Dus als ik 160 euro terug zou krijgen voor mijn standaard PS4, heb ik uiteindelijk maar 239 euro betaald.
Is er niet gewoon een einddatum omdat ze anders met een teveel aan tweedehands consoles zouden zitten?

Re: PlayStation 4

400
Tjeefkeuh wrote: Is er niet gewoon een einddatum omdat ze anders met een teveel aan tweedehands consoles zouden zitten?
En/of ze willen van hun pro's af omdat er een nieuwe versie met 2 terabyte komt? Die erg limited edition pro had ook 2 terabyte, dus dat zou een voorbode kunnen zijn...
Image

Re: PlayStation 4

401
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote: Is er niet gewoon een einddatum omdat ze anders met een teveel aan tweedehands consoles zouden zitten?
En/of ze willen van hun pro's af omdat er een nieuwe versie met 2 terabyte komt? Die erg limited edition pro had ook 2 terabyte, dus dat zou een voorbode kunnen zijn...
Ik zit te wachten op een 2TB Pro Slim voor ik overstap.

Re: PlayStation 4

402
Ik ben in Leuven nog paar winkels binnen gegaan om toch te proberen een exemplaar van de 500 Mill te vinden. Toen ben ik er achter gekomen dat de headset er helemaal niet bij zit en dan zie ik al veel minder de meerwaarde. Ik heb dus beslist om niet voor deze editie te gaan. Die camera dat er bij zit interesseert mij al helemaal niet.

Daarnaast wist een verkoper mij te vertellen dat bij veel winkel alle exemplaren opgekocht zijn door doorverkopers om er geld uit te slaan.

Ook zei hij dat deze versie stiller is, maar dat hij dan ook juist warmer wordt. Dus dat ze hiervoor gewoon de ventilatie minder krachtig hebben ingesteld. En tenslotte is het volgens hem een plastic waar elke vinger op te zien is.
Image

Re: PlayStation 4

403
Lol, is hij zelf 1 van de doorverkopers? :lol: Ik vind het een prachtige limited edition. Zegt mij véél meer dan bijvoorbeeld die erg rode Spider-Man console.., maar elk zijn ding natuurlijk. De headset zit er idd niet bij. Wel zal die afzonderlijk te koop zijn alsook de controllers van die 500 Mill editie. Weliswaar ook maar beperkte tijd dacht ik. Snel zijn is dus de boodschap. De headset dacht ik kwam rond 11 oktober beschikbaar in EU? Daar ga je nog wat moeten voor googlen want dat ben ik niet zeker die datum.
Image
cron