Re: Wat speel je op dit moment?

1726
NTGSruler wrote:@Kolm: dat is voor mij ook een ergernis aan de NFS games. Zeker de achtervolging missies. Zit je een halfuur rond te racen, wordt je alsnog gearresteerd of rij je ergens tegen en missie over. Alles kwijt en opnieuw beginnen.
Zoals al zo vaak en door velen gezegd: de Underground games waren de beste in de reeks gevolgd door Most Wanted. Al de rest heeft mij nooit zo kunnen bekoren.
Je moet lijstjes van taken completen in 1 sessie en 1 van die taken is vaak x aantal sp in 1 sessie verzamelen. Het vreemde is dat je als cop, wel mag crashen of je base mag binnengaan en dat je dan niets van je sp voor je taak kwijt bent. Als racer wordt dat altijd gereset bij een crash en bust, maar ook als je zelf je basis binnen rijdt! Ik was zo een keer met 30k naar binnen gereden en toen ik opnieuw de weg op ging had ik nog maar 2k... Ik had de sp wel op mijn rekening gekregen om onderdelen mee te kopen, maar voor mijn taak was die plots weg. Dat vond ik totaal niet logisch, waarom is racer anders dan cop?
Gelukkig mag je wel crashen/bust als je al genoeg sp hebt verzameld voor die taak en daarna pas crasht/bust. Dan krijg je het weliswaar niet op je rekening, maar het vinkje van de taak blijft dan wel staan! Scheelt een hoop... :relief:

Oh well, genoeg rant, ik speel de game wel verder uit, maar een volgende need for speed game zal een tijdje duren!
Image

1727
fsterchele23 wrote:
ShAmPi wrote:SHENMUE!
Ik ga em morgen eens proberen zie. At mij bevalt koop ik et ook :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Moet je wel tegen dreamcast controls kunnen :D
Alsook Shenmue is een open wereld ZONDER map of pijltjes of whatever! Puur zoeken op hints en goed kijken :D
Elexus wrote:Ik ga beginnen aan Yakuza 0.
Get ready to become hooked :D
Image

1728
ShAmPi wrote:
fsterchele23 wrote:
ShAmPi wrote:SHENMUE!
Ik ga em morgen eens proberen zie. At mij bevalt koop ik et ook :-)

Moet je wel tegen dreamcast controls kunnen :D
Alsook Shenmue is een open wereld ZONDER map of pijltjes of whatever! Puur zoeken op hints en goed kijken :D
Elexus wrote:Ik ga beginnen aan Yakuza 0.
Get ready to become hooked :D
Welja dat is mij opgevallen dat je nie echt veel info krijgt over wat je moet doen. Beetje teveel zoeken zeker omdat alles int Japans staat. Ik zat na klein beetje al vast van wth moek nu doen :-P
Kga het mij nie aanschaffen en mij bezighouden met wat ik heb. Sinds gistern is daar eentje bijgekomen namelijk Yakuza kiwami 2.

Image

1731
fsterchele23 wrote:
ShAmPi wrote:Zonder shenmue zou Yakuza niet bestaan
I know I know maar zo ga ik nog veel games moeten spelen e. Er is altijd wel iets gebaseerd op iets anders.

Tuurlijk ;)
Ik bedoel niet dat je shenmue MOET spelen hoor :)
Was gewoon een weetje :D
Image

1732
ShAmPi wrote:
fsterchele23 wrote:
ShAmPi wrote:Zonder shenmue zou Yakuza niet bestaan
I know I know maar zo ga ik nog veel games moeten spelen e. Er is altijd wel iets gebaseerd op iets anders.

Tuurlijk ;)
Ik bedoel niet dat je shenmue MOET spelen hoor :)
Was gewoon een weetje :D
Azow ma kwist da al eigenlik, twa daarom dak et eens wou proberen :-)

Image

1740
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Nog altijd Assassin's Creed: Syndicate. Ondertussen maximum level en nu is alles weer veel te makkelijk... :P
das toevallig, ik ben de game ook nog aan het afkluiven. Ik vind hem niet te moeilijk, want je zegt nu te makkelijk. Unity was veel lastiger....
In Unity was het net ietsje moeilijker om aan sterke wapens te geraken, maar op zich niet echt als ge genoeg zijmissies deed die veel opbrengen.