Re: Pronken met je Platinums

2596
@paveman: Ik heb meestal wel een paar games of DLC's die ik in een volgorde wil afwerken, maar als ik dat rijtje klaar heb... dan zit ik soms wel een tijdje te twijfelen over wat het volgende rijtje wordt. Dat heb ik dan vooral nadat ik een grotere game heb afgewerkt, dan ben ik zolang ermee bezig geweest dat ik soms verrast ben dat het klaar is :lol:
Image

2602
billie91 wrote:
fsterchele23 wrote:plat 87 days gone
Image
Deze lastig te doen?
Nope zeer makkelijk in feite. Geen difficulty trophies en ook geen missable trophies. Het is vooral wat kleine combattrophies en van int begin beetje zoveel mogelijk looten van mensen (ik had die trophy al halverwege met erop te letten). Spel duurt vooral lang in aantal uur maar ik heb toch niet het gevoel dat ik er 80u heb overgedaan. Gameplay zit goed en genoeg variatie in de quests om nooit echt verveeld te zijn.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2603
billie91 wrote:
fsterchele23 wrote:plat 87 days gone
Image
Deze lastig te doen?
Ben ook benieuwd hoe die is. Valt wel mee denk ik heb al meerdere gezien die hem al hebben. Ben aant twijfelen om deze aan te schaffen. Heb nog genoeg backlog dus ga wachten tot die wat goedkoper te vinden is.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2608
Thnx! Dat was goed te doen, hoor. Gezien de kwaliteit van de game. Het scheelt ook dat ik langere games gewend ben ;). Het moeilijkste was vooraf: tegen de lengte van de game opkijken, met alleen Ground Zeroes in het hoofd. En het begin om heel erg aan de minder lineaire gameplay te wennen. Daarna was het een groot, en inderdaad toch wel langgerekt ;), feest.
Image