Re: PlayStation 5

92
RoyVdW wrote:Ja dat lijkt me logisch Kolm die specificaties en ja Sterchele dat is een strak plan dat ik ook voor ogen had en het meest logische is :smug:
Van ac hadden ze het ook al op voorhand gezegd dat voor beide ging uitkomen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

95
Ik kan gerust nog wel even wachten voor de PS5, zeker als er later nieuwe versies van The Last of Us II en Death Stranding enz. op verschijnen :)
Pas als er een nieuwe Killzone of Horizon Zero Dawn zou komen, zou ik het moeilijk beginnen krijgen, want die zou ik zo snel mogelijk willen spelen.

99
Er zijn wel meer soortgelijke foto's, dus het lijkt me dat de dev kit er wel zo ongeveer uit ziet ja. Ik ben er niet heel erg weg van, maar ben ook niet zo'n science fiction fan ;).
Nou zal de thuis console er natuurlijk sowieso compleet anders uit zien, dus blijft dat alsnog gissen.
Image

100
Ik deel je mening Paveman. Ik vind er niets aan. Zolang de kracht natuurlijk onder de kap naar behoren werkt is het allemaal goed voor mij. Ik mis de dagen van de PS2 Slim versie. Die grootte kwa console zullen we waarschijnlijk nooit meer meemaken.
Image

103
billie91 wrote:De mooiste console blijft toch wel de PS3 Fat. Dat was echt een prachtding.
Dat ben ik volledig met je eens. Slechts een nadeel, hij was niet stapelbaar.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu