Re: Pronken met je Platinums

2776
paveman wrote:Hahaha! Ja, dat is zeker herkenbaar ja. Ik kan m dan net zo goed/beter maar gewoon opnieuw spelen, zodat ik zeker weet dat de patches niet geïnstalleerd zijn. Daarnaast is het toch al veel te lang geleden dat ik er mee begonnen ben, dus kan dat ook maar beter misschien. Thnx voor je uitgebreide reactie! :cool:
Ik ben zelf opnieuw vanaf scratch begonnen. De hoofdreden was de controls. Dat X springen is, daar kom je nog wel achter, maar dat je bv rondje moet duwen om tijdens het beklimmen van een muur, een ring vast te nemen om hogerop te komen... Dat zijn dingen die je echt niet onthoudt na al die jaren! :silly:

Zodra je de game start weet je snel genoeg of je de patch wel/niet hebt staan: Krijg je een bericht om update 1.01 te installeren, dan heb je de patch niet staan en moet je op rondje duwen om de patch te cancellen. Krijg je het bericht niet, dan staat hij wel geïnstalleerd. Het kan volgens mij ook door driehoekje te duwen op de game en dan info ofzo.
Krijg je na cancel een bericht ivm corrupted gamedata: Dan heb je de DLC wel geïnstalleerd, maar die werkt pas als de patch is geïnstalleerd. Dan moet je even onder gamedata van de PS3, een bestand van 5xxMB verwijderen van Prince of Persia en daarna gaat hij wel opstarten als je de patch annuleert.

Bedenking: Eigenlijk was het wel weer is aangenaam om een relatief simpele game te spelen waarbij je wel constant vooruitgang ziet op korte tijd. Niet iets waar je 10u mee bezig bent om 1 trophy te halen ofzo :lol:
Image

2781
paveman wrote:
Kolm wrote:Proficiat! Wat wordt 150? :p
Geen idee. Nu ben ik nog ff bezig met 100% halen op AC. Waarschijnlijk PES 2020, omdat ik daar ook dichtbij ben. Vind 150 niet het meest speciale nummer ;)

En thnx kolm/Roy!
Op PSNP is het wel een milestone die in de rechterkolom wordt meegegeven voor de rest van je leven! Of dat van PSNP tenminste... :P
Image

2782
Kolm wrote:
paveman wrote:
Geen idee. Nu ben ik nog ff bezig met 100% halen op AC. Waarschijnlijk PES 2020, omdat ik daar ook dichtbij ben. Vind 150 niet het meest speciale nummer ;)

En thnx kolm/Roy!
Op PSNP is het wel een milestone die in de rechterkolom wordt meegegeven voor de rest van je leven! Of dat van PSNP tenminste... :P
Helaas wel. Ik heb gwn uit verveling een Powgi game geplat als 150e terwijl ik hier A+ titels heb liggen
Image
Ik werk eerst die kleine weg en dan de grote jongens opbouwend gamen zoals je bier moet drinken anders is niks meer lekker.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2783
Kolm wrote:
paveman wrote:

En thnx kolm/Roy!
Haha! Dan toch maar wat meer aandacht aan geven, zeker? :P
PES2020 is misschien niet de meest speciale, maar aangezien ik jaarlijks een voetbalgame speel en PES het de laatste jaren steevast voor me wint qua gameplay/kwalitatief beste footie heeft t alsnog wel wat voor me om dees als 150e te hebben.
Image

2788
paveman wrote:En daar is ie al...
#150 eFootball PES 2020 (Beetje jammer van die domme uitbreiding van die naam, maar ach...)

Image
Gefeliciteerd!

Grappig dat ook de 125e trophy een PES was. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu