Momenteel volop bezig met The Big Bang Theory, ondertussen aan seizoen 6 en absoluut fan
Ook Breaking Bad aan het kijken, ondertussen midden seizoen 3 en had nooit verwacht dat ik het zo goed zou vinden. Zou kunnen blijven kijken.
Re: Welke serie volg je momenteel?
1217Zijn wij ook mee bezig (wel iets verderop). Blijft een geweldige serie, zelfs al hebben we best een aantal afleveringen al gezien.dividedx11 wrote:Momenteel volop bezig met The Big Bang Theory, ondertussen aan seizoen 6 en absoluut fan
1218Indeed zalige seriepaveman wrote:Zijn wij ook mee bezig (wel iets verderop). Blijft een geweldige serie, zelfs al hebben we best een aantal afleveringen al gezien.dividedx11 wrote:Momenteel volop bezig met The Big Bang Theory, ondertussen aan seizoen 6 en absoluut fan
Hebben ze volledig gezien. Heb ze nog allemaal op schijf staan
Momenteel zijn wij terug begonnen aan de Arrowverse
In de juiste volgorde!
t'es nogal wat
Heb wel veel klaar staan om naast arrowverse ook te kijken.
1219Black Mirror. Bezig aan S3. Elke episode ander verhaallijn. Vind het wel goed maar sommige steken er boven uit.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1220Iemand al The Witcher gekeken? Ik heb ondertussen het hele seizoen gezien.
Ik denk dat ik het een 7,5/10 geef.
1221Ik wil er vanaf morgen mee beginnen 7,5 klinkt goed, maar ik verwacht er veel van. Dus hopelijk komt het in de buurt van die 8,5 die ik zelf zou verwachten.Elexus wrote:Iemand al The Witcher gekeken? Ik heb ondertussen het hele seizoen gezien.
1222Ook The Big Bang Theory aan het kijken en serieuze fan. Nog nooit zo hard gelachen met een serie als de deze
Ondertussen Bates Motel helemaal uitgekeken. Laatste seizoen was niet het beste, maar toch nog wel een goed einde vond ik.
Ook terug bezig met The Walking Dead. Vond deze vroeger heel saai, maar op de een of andere manier vind ik het nu stukken beter. Vanavond beginnen aan seizoen 5!
Ondertussen Bates Motel helemaal uitgekeken. Laatste seizoen was niet het beste, maar toch nog wel een goed einde vond ik.
Ook terug bezig met The Walking Dead. Vond deze vroeger heel saai, maar op de een of andere manier vind ik het nu stukken beter. Vanavond beginnen aan seizoen 5!
1223Twijfel of ik deze ga zien.Elexus wrote:Iemand al The Witcher gekeken? Ik heb ondertussen het hele seizoen gezien.
Zelf You S2 uitgekeken en geef het een 7,5. Mooie verhaallijn, maar wel ver gezocht.
1224The Witcher S1 6,5/10
Niet echt mijn ding, maar wel grave gevechten en monsters.
Nu begonnen aan Luther en dat is wel mijn ding.
Niet echt mijn ding, maar wel grave gevechten en monsters.
Nu begonnen aan Luther en dat is wel mijn ding.
1225Ook the witcher gezien. Rare serie wel. Vooral de verhaallijnen die kris kras door elkaar lopen. Vond het wel jammer dat Yennifer zo veel aandacht kreeg. Had meer Geralt willen zien. Henry Cavill deed het trouwens ook heel goed!
1226De Twaafl 8/10
Vlaamse serie op één dat de personages volgt van een volksjury bij een complexe moord.
Marsman 7,5/10
Leuke Vlaamse serie van 2014 die nieuw staat op Netflix maar nog nooit had gezien. Kon me wel smaken.
Luther 8,5 à 9/10
Dit is mijn ding. Een geniale detective die vaak buiten de lijntjes kleurt maar wel altijd ethisch correct handelt naar eer en geweten.
Ik ga nu beginnen aan Sherlock en dan Vikings of Peaky Blinders.
@Wolf; Idd dat vond ik ook. The Witcher sprong echt van de hak op de tak en was vaak onduidelijke verhaallijn.
Vlaamse serie op één dat de personages volgt van een volksjury bij een complexe moord.
Marsman 7,5/10
Leuke Vlaamse serie van 2014 die nieuw staat op Netflix maar nog nooit had gezien. Kon me wel smaken.
Luther 8,5 à 9/10
Dit is mijn ding. Een geniale detective die vaak buiten de lijntjes kleurt maar wel altijd ethisch correct handelt naar eer en geweten.
Ik ga nu beginnen aan Sherlock en dan Vikings of Peaky Blinders.
@Wolf; Idd dat vond ik ook. The Witcher sprong echt van de hak op de tak en was vaak onduidelijke verhaallijn.
1227The Walking Dead aan het herbekijken.
Volg ook The Gifted season 2.
1228Ook the walking dead aan het herbekijken! Momenteel vind ik de serie terug top! Ben ooit gestopt met te kijken omdat ik deze redelijk saai vond, maar denk dat ik toen misschien nog te jong was hiervoor?Elexus wrote:The Walking Dead aan het herbekijken.
1229Goh er zijn er velen afgehaakt na een tijdje ze. Mezelf inclu. De reeks werd best zwak na een aantal seizoenen maar nu met seizoen 9 en 10, vind ik dat ze de charme terug hebben gevonden.Mr.Wolf wrote:Ook the walking dead aan het herbekijken! Momenteel vind ik de serie terug top! Ben ooit gestopt met te kijken omdat ik deze redelijk saai vond, maar denk dat ik toen misschien nog te jong was hiervoor?Elexus wrote:The Walking Dead aan het herbekijken.
1230Sherlock 9,5/10
Echt hele goede serie met prachtig acteerwerk van Freeman en Cumberbatch. Toch twee van mijn favoriete acteurs.
Echt hele goede serie met prachtig acteerwerk van Freeman en Cumberbatch. Toch twee van mijn favoriete acteurs.