Zou het eens moeten vragen aan mijn vriendin (chauffeur )
Al vrees ik voor een 'no way zozej' antwoord.
Ik zou echt eens zelf voor mijn rijbewijs moeten gaan...
Maar ik denk zelfs dat ik op dat moment zo goed als in breda zit
Ben naar Efteling samen met mijn petekindje en hun ouders
Re: PressXtoRevive BBQ 2015
17Zouden we ook niet dit zetten op de blog?
Alleszins ik ga proberen komen. Ik kan toch nooit met 100% zekerheid zeggen dat ik kom, maar ik zal het proberen plannen. Ik weet nooit wat er kan gebeuren.
Alleszins ik ga proberen komen. Ik kan toch nooit met 100% zekerheid zeggen dat ik kom, maar ik zal het proberen plannen. Ik weet nooit wat er kan gebeuren.
Ben jij mijn chauffeur?fsterchele23 wrote:maakt nie uit vo mij, ik kom af!!!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
18OK, moet dan niet werken dat weekend, maar zondag wel crossen maar dat is in de voormiddag. Zaterdag ga ik fietsen met de club en uit op café 's avonds. Hoe laat zou die door gaan? Heb liever zondag, maar ik ga zien wat Daviduvel wil want ben van plan om met hem te komen als hij kan.
19Het valt natuurlijk wel in de herexamens, maar het kan nooit voor iedereen goed zijn.
Ik kan komen als met0t0 komt, hij is mijn chauffeur
Ik kan komen als met0t0 komt, hij is mijn chauffeur
20Als ik kan komen, kunt ge ook met mij meerijden vanuit GentCaptain Witwicky wrote:Ben jij mijn chauffeur?
21Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?RoyVdW wrote:OK, moet dan niet werken dat weekend, maar zondag wel crossen maar dat is in de voormiddag. Zaterdag ga ik fietsen met de club en uit op café 's avonds. Hoe laat zou die door gaan? Heb liever zondag, maar ik ga zien wat Daviduvel wil want ben van plan om met hem te komen als hij kan.
Cool, 2 chauffeursmet0t0 wrote:Als ik kan komen, kunt ge ook met mij meerijden vanuit GentCaptain Witwicky wrote:Ben jij mijn chauffeur?
Zeurpiet van het jaar 2014
22Een volledige dag dus van 10 tot 19 uur? Amai dat is lang, zoveel heb ik niet te zeggen denk en zoveel vleesjes zijn er ook nietCaptain Witwicky wrote:Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?
23Ge krijgt dat makkelijk volgepraatRoyVdW wrote:Een volledige dag dus van 10 tot 19 uur? Amai dat is lang, zoveel heb ik niet te zeggen denk en zoveel vleesjes zijn er ook nietCaptain Witwicky wrote:Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?
Maar dan nog moet ge natuurlijk niet als een van de eerste komen, er zijn ook altijd wel mensen die rond 12u komen en rond 17u terug weg zijn.
25Zelf zijn we er ongeveer vanaf 9-10u, afhankelijk van wanneer het vlees wordt geleverd. Het bakken zelf gaat doorgaans pas van start in de namiddag om 13u ofzo, soms zelfs nog later als we teveel aant tetteren zijn
Rond 18u proberen we af te ronden want officieel mogen we maar tot dan blijven geloof ik. Als het iets later is dan is dat echter geen probleem voor de beheerder
Als halfmedeorganisator zal ik er dus wel zijn tenzij de wereld vergaat ofzo
Rond 18u proberen we af te ronden want officieel mogen we maar tot dan blijven geloof ik. Als het iets later is dan is dat echter geen probleem voor de beheerder
Als halfmedeorganisator zal ik er dus wel zijn tenzij de wereld vergaat ofzo
26ik kan normaal wel komen dan, maakt eigenlijk ni uit welke dag, liefst zondag maar als het zaterdag is moet da ook wel lukken, het is maar 3 kwartier rijden van turnhout dus da valt goe mee
27Ik ga niet komen, ookal lijkt het mij interessant. Ik begin in augustus te werken en op mijn werk zijn in het weekend wachtdiensten, waarbij ik binnen de 30 minuten in het ziekenhuis moet geraken. Dat kan ik pas helemaal op het einde weten.
28Nu weet je het nog niet. Maar je kunt je zo nodig helemaal op het eind definitief inschrijven. Dus niet bij voorbaat afzeggen.gamerke1992 wrote:Ik ga niet komen, ookal lijkt het mij interessant. Ik begin in augustus te werken en op mijn werk zijn in het weekend wachtdiensten, waarbij ik binnen de 30 minuten in het ziekenhuis moet geraken. Dat kan ik pas helemaal op het einde weten.
29Dat probleem had ik ook de eerste keer omdat het rond (Antwerpse) moederdag was en ik nog niet wist of ik wel/niet kon komen. Toen had ik ook afgesproken dat ik het liet weten zodra ik het zelf wist.gamerke1992 wrote:Ik ga niet komen, ookal lijkt het mij interessant. Ik begin in augustus te werken en op mijn werk zijn in het weekend wachtdiensten, waarbij ik binnen de 30 minuten in het ziekenhuis moet geraken. Dat kan ik pas helemaal op het einde weten.
30Ik zal het laten weten. Maar ik zal moeten nemen wat ze geven, veel inspraak ga ik niet mogen verwachten als ik net op de dienst begin