Er is nu ook een site voor de ps5 en daar staat einde dit jaar.
https://www.playstation.com/en-gb/explore/ps5/
Re: PlayStation 5
172Ik ga m ook gelijk kopen.billie91 wrote:Wie gaat hem hier direct kopen? Ik denk dat ik een jaartje wacht.
173Ik ga ook minstens een jaar wachten en zal op dat moment wel zien hoe veel tijd ik nog vind om te gamen. Ik vermaak mij nu nog goed met PS3 en PS4-games, dus da's het belangrijkste.billie91 wrote:Wie gaat hem hier direct kopen? Ik denk dat ik een jaartje wacht.
Tenzij er natuurlijk een nieuwe Horizon-game zou uitkomen bij de release van de console... Heel kleine kans, maar daar kijk ik wel enorm naar uit
174ik wacht, maar ik las net dat door het Coronavirus de productie wellicht later start = uitstel is dus mogelijk...
175Hier gaat ie er ook direct met de launch komen:
Nog een aangekondigde game: Outriders:
Van Square Enix, People can Fly, Shooter RPG.
Komt voor PS4, PS5
Nog een aangekondigde game: Outriders:
Van Square Enix, People can Fly, Shooter RPG.
Komt voor PS4, PS5
177De PS5 is stukken goedkoper voor mij geworden.... zakelijke relatie heeft als dank voor doorverwijzing van andere relatie een Media Markt bon gegeven van € 250...! Hoewel dat dan betekent dat ik het bij MM moet kopen, alsnog niet verkeerd, dacht ik zo...! Alhoewel ik misschien ook wel alleen de extra's dan bij MM koop (extra controller, paar games).
179Ik ben benieuwd. Het corona virus schijnt overal roet in het eten te strooien. F1 wedstrijden worden uitgesteld en er is zelfs sprake van uitstel van de Olympische spelen. Fabrieken die voor onbepaalde tijd sluiten en waardoor de toelevering van onderdelen moeilijk wordt en vaak ook duurder.
180En laatste gerucht wat ik vluchtig gelezen heb is dat Sony héél véél moeite zal hebben de prijs onder de 450 euro te houden.