Re: PlayStation 4

616
Rarara mijn meest gespeelde genre zijn shooters :D

1. Call of Duty Modern Warfare. Toen al 102u.
2. Call of Duty Modern Warfare... Remastered 74u
3. FIFA 20 52u

Had de wraps up eigenlijk al eerder gezien van mezelf. Maar toch tof om het hier nog eens mee te delen!
Image

Re: PlayStation 4

617
NTGSruler wrote:Rarara mijn meest gespeelde genre zijn shooters :D

1. Call of Duty Modern Warfare. Toen al 102u.
2. Call of Duty Modern Warfare... Remastered 74u
3. FIFA 20 52u

Had de wraps up eigenlijk al eerder gezien van mezelf. Maar toch tof om het hier nog eens mee te delen!
bij Sooi staat FIFA sowieso vanboven :idea:

Re: PlayStation 4

618
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:Rarara mijn meest gespeelde genre zijn shooters :D

1. Call of Duty Modern Warfare. Toen al 102u.
2. Call of Duty Modern Warfare... Remastered 74u
3. FIFA 20 52u

Had de wraps up eigenlijk al eerder gezien van mezelf. Maar toch tof om het hier nog eens mee te delen!
bij Sooi staat FIFA sowieso vanboven :idea:
Nope division 2 staat bij mij bovenaan. Komt doordat ik bijna alles in die game 2/3 keer heb gedaan. Eerst alleen en dab nog een om paar vrienden te helpen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

620
Gamefreak wrote:ik zag geen apart topic voor PS Now. Dus vraag ik het hier, ik heb een abo voor 3 maand genomen, kan ik net zoals bij Plus ergens zien tot wanneer het exact loopt ?
Normaal gezien zouden dat soort dingen onder 'Abonnementbeheer' te zien moeten zijn ;)
Als ik bijvoorbeeld naar de PS Store via browser ga en op mijn avatar klik, is dat de vijfde optie. Geen idee waar het op de PS4 zelf zou staan.

Re: PlayStation 4

622
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik zag geen apart topic voor PS Now. Dus vraag ik het hier, ik heb een abo voor 3 maand genomen, kan ik net zoals bij Plus ergens zien tot wanneer het exact loopt ?
Normaal gezien zouden dat soort dingen onder 'Abonnementbeheer' te zien moeten zijn ;)
Als ik bijvoorbeeld naar de PS Store via browser ga en op mijn avatar klik, is dat de vijfde optie. Geen idee waar het op de PS4 zelf zou staan.
oké thanks

Re: PlayStation 4

626
Voor de hoofdprijs (fase 2) moet je op een bepaalde dag (een dinsdag) een vraag invullen en dit zijn de voorwaarden om te winnen:
De eerste twee (2) Deelnemers van elk Deelnemend(e) land/regio die de Deel twee-vraag correct beantwoorden, zijn de winnaars (de 'Deel Twee-winnaars') (zoals naar eigen inzicht door de Sponsor bepaald). In het geval van gelijkspel wordt er een tweede vraag naar de e-mailadressen van de gelijk geëindigde Deelnemers verzonden om het gelijkspel te doorbreken, zoals naar eigen inzicht door de Sponsor bepaald.
Maw: om 11uGMT moet je op die pagina refresh zitten spammen en dan nog de snelste zijn en oh ja, dinsdag is een werk/schooldag :(
Dit is echt weer zo iets voor mensen die geen werk hebben ofzo, was bij een vorige wedstrijd ook al geloof ik en vind zoiets altijd jammer. Ik weet op voorhand al dat ik geen kans maak op de hoofdprijs.
Image

Re: PlayStation 4

627
Idd Kolm vind ik ook die tijdstippen zijn absurd. Maar oké ik heb me ingeschreven, maar gamen zit er nog niet in hoor geen tijd/zin nu. Dus ik wil die doel 1 hebben, de rest is bijzaak Die gepersonaliseerde platina is echt iets voor mij die zal wel een mooi plaatsje krijgen als ik die kan winnen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

628
Als je gewoon registreert en de community haalt de doelen krijg je toch die thema's? Dus in principe voor dat hoef je niet echt te gamen. Wil je die andere prijzen, da's alweer wat anders..

En zoals Kolm zegt: dat was ook mijn eerste gedacht. Niets voor mij want ben niet thuis..
Image

Re: PlayStation 4

629
NTGSruler wrote:Als je gewoon registreert en de community haalt de doelen krijg je toch die thema's? Dus in principe voor dat hoef je niet echt te gamen. Wil je die andere prijzen, da's alweer wat anders..

En zoals Kolm zegt: dat was ook mijn eerste gedacht. Niets voor mij want ben niet thuis..
Klopt, de thema's etc kan je wel nog krijgen, maar de reden waarvoor iedereen mee zou kunnen/willen doen is toch de hoofdprijs :p
Image

Re: PlayStation 4

630
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Als je gewoon registreert en de community haalt de doelen krijg je toch die thema's? Dus in principe voor dat hoef je niet echt te gamen. Wil je die andere prijzen, da's alweer wat anders..

En zoals Kolm zegt: dat was ook mijn eerste gedacht. Niets voor mij want ben niet thuis..
Klopt, de thema's etc kan je wel nog krijgen, maar de reden waarvoor iedereen mee zou kunnen/willen doen is toch de hoofdprijs :p
Wie het kleine niet eert, is de PS5 niet weert.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image