Nou, de meesten van die sims kunnen het beste bij de spoorwegen solliciteren: als dwarsligger!NTGSruler wrote:Haha geen paniek Sora. Onder jouw deskundige leiding maken die Sims wel iets van hun leven!
Re: Pronken met je Platinums
2972Daar ben ik zo zeker nog niet van... Huizen gaan in de fik, de rekeningen worden niet betaald en dus wordt de elektriciteit afgesloten en oh ja... in de badkamer spuit het water uit alle kranenNTGSruler wrote:Haha geen paniek Sora. Onder jouw deskundige leiding maken die Sims wel iets van hun leven!
2974Ik heb ook nog last gehad van alle televisies en audio apparatuur die begonnen te roken waarna zelfs een sim onzichtbaar werd (niet de bedoeling begreep ik later), desondanks is het met een beetje hulp dan toch nog gelukt . . .
Mijn 30e Platinum is voor Sims 4!
Mijn 30e Platinum is voor Sims 4!
2975Haha dikke proficiat Sora! Wat Sims allemaal niet doen voor elkaar hè
2976Plat 111 tower of deadly monsters
Amusante game die ooit in ps+ zat
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2977Leuke game, niet al te lang voor de platinum.RoyVdW wrote:Proficiat weer een plat tsjongee. Hoe was die ken ik niet? Groeten
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Platinum 287: Dishonored: Definitive Edition
2978Marty, gefeliciteerd!
Dat geldt ook voor anderen die platinums scoren maar Marty lijkt toch wel haast te hebben. Ziet hij begin mei al weer naderen? Je weet wel als we een overzicht opmaken van wat we allemaal over het laatste jaar gescoord hebben?
Dat geldt ook voor anderen die platinums scoren maar Marty lijkt toch wel haast te hebben. Ziet hij begin mei al weer naderen? Je weet wel als we een overzicht opmaken van wat we allemaal over het laatste jaar gescoord hebben?
2979Thnx, maar nee. Ik heb haast om op 299 plats te staan voordat FF7 Remake uit isSora_Lizard wrote:Marty, gefeliciteerd!
2981Die game is lachen in het kwadraat ;pfsterchele23 wrote:Plat 111 tower of deadly monsters
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2982Geweldig hoe Roy eigenlijk gelijk na het halen van een plat een like op PSN geeft
Voor de mensen die het daar nog niet is opgevallen :
#153 Julius Ceasar - Assassin's Creed Brotherhood (PS4)
Voor de mensen die het daar nog niet is opgevallen :
#153 Julius Ceasar - Assassin's Creed Brotherhood (PS4)
2984Gelukkig is het online gedeelte niet nodig op PS4 wat deze plat aanzienlijk makkelijker en minder grindy maakt dan op PS3 toen. Het was heel toevallig dat die in mijn feed verscheen en ik de duim aanklikte want ik ging Netflix zien Proficiat!
2985Yep. De PS3 versie heb ik dan ook niet platinum . Iets met een hekel hebben aan mp .