Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
691.
Last edited by Guest on 20 Jul 2016 14:23, edited 1 time in total.
Dat spel heb ik ook en ik heb er een deel van gespeeld maar dan maanden niet meer aangeraakt. Is het bij u ook omdat ge het op PS3 al gespeeld hebt?gamerke1992 wrote: +++ vandaag aan the last of us remastered beginnen , die game ligt al van augustus 2014 in mijn kast
Ik heb het nog nooit gespeeld, shame on me Ik heb dat bij mijn abonnement van OPM gekregen, maar doordat ik te vaak games kocht is het altijd blijven liggen. Ik keek er wel naar uit om het te spelen, maar het kwam er tot vandaag dus nog niet vanMaxidomino wrote:Dat spel heb ik ook en ik heb er een deel van gespeeld maar dan maanden niet meer aangeraakt. Is het bij u ook omdat ge het op PS3 al gespeeld hebt?gamerke1992 wrote: +++ vandaag aan the last of us remastered beginnen , die game ligt al van augustus 2014 in mijn kast
Geniet van je rustdag!! Je hebt het verdiend!Elexus wrote:+++ 't heeft mij bloed, zweet en net geen tranen gekost, maar het groepswerk zou moeten af zijn :0
-- korte korte nacht daardoor
-- mijn ma die haar ook nog eens overslaapt en ik mij dus ook overslaap xD
++ ik die mij overslaap 8-)
-- still tired
++ vandaag rustdag, yey!
Bedankt en sterkte met de situatie met je vriendin. :/NTGSruler wrote:Geniet van je rustdag!! Je hebt het verdiend!Elexus wrote:+++ 't heeft mij bloed, zweet en net geen tranen gekost, maar het groepswerk zou moeten af zijn :0
-- korte korte nacht daardoor
-- mijn ma die haar ook nog eens overslaapt en ik mij dus ook overslaap xD
++ ik die mij overslaap 8-)
-- still tired
++ vandaag rustdag, yey!
---- Regen vandaag. Hopelijk klaart het efkes op deze middag zodat ik mss toch een eerste toerke kan gaan doen met de fiets!
---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
++++ Zondag de Ronde van Vlaanderen! Ganse dag luilekker in de zetel kijken naar coureurs die afzien! Zalig! Benieuwd welke koers het gaat worden zo zonder Boonen en Cancellara.
Bij mij ligt die ook al zo lang in mijn kast...want ik heb geen PS4gamerke1992 wrote:+++ black sails
+++ vandaag aan the last of us remastered beginnen , die game ligt al van augustus 2014 in mijn kast
Goh, wacht maar tot ge op de unief ofzo zit.dividedx11 wrote:------- Dan in de examens nachtjes van 6 uur
Dat is ook wel plots, moet ik zeggen. Sterkte anders.NTGSruler wrote: ---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
Die naam alleen al schrikt me af.Elexus wrote:-- het ziet er niet naar uit dat ik ooit nog dat missing part van mijn Frozen bestelling ga zien, zucht. Mensen een tip: koop nooit bij Shedeals.
Oei dat is minder leuk, sterkte er mee. En hopelijk komt het nog goed.NTGSruler wrote:
---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
Hopelijk komt het allemaal in orde!NTGSruler wrote:---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
Benieuwd wat ge er van vindt. Voor mij en vele anderen is het de topper van de PS3-eragamerke1992 wrote:Ik heb het nog nooit gespeeld, shame on me Ik heb dat bij mijn abonnement van OPM gekregen, maar doordat ik te vaak games kocht is het altijd blijven liggen. Ik keek er wel naar uit om het te spelen, maar het kwam er tot vandaag dus nog niet vanMaxidomino wrote:Dat spel heb ik ook en ik heb er een deel van gespeeld maar dan maanden niet meer aangeraakt. Is het bij u ook omdat ge het op PS3 al gespeeld hebt?gamerke1992 wrote: +++ vandaag aan the last of us remastered beginnen , die game ligt al van augustus 2014 in mijn kast