mogelijk nieuwe, nu ja nieuwe, Prince of Persia op komst !!
https://www.psx-sense.nl/412223/prince- ... rschijnen/
Re: Quick News Topic
1337Prince of Persia zie ik nog wel terugkomen op PS5, op een remaster zit ik niet echt te wachten
1338ik zie liever ook een nieuw deel maar beter een remaster dan niksmet0t0 wrote:Prince of Persia zie ik nog wel terugkomen op PS5, op een remaster zit ik niet echt te wachten
1339Microsoft heeft zonet Zenimax overgenomen (Bethesda) overgekocht! Hopelijk geen volledige exclusives...
Quick News Topic
1341Wow een meesterzet! Het lijkt er op dat Sony weer een waardig concurrent heeft!
Ook wel goed, na de geflopte Xbox one generatie moet Phil Spencer wel alles op alles zetten om een totale ondergang te voorkomen.
En denk er om mensen, sterke concurrentie is uiteindelijk altijd goed voor ons gamers!
Ook wel goed, na de geflopte Xbox one generatie moet Phil Spencer wel alles op alles zetten om een totale ondergang te voorkomen.
En denk er om mensen, sterke concurrentie is uiteindelijk altijd goed voor ons gamers!
1342Maar niet als de concurrentie in de verre toekomst The Elder Scrolls 6 isFGras wrote:Wow een meesterzet! Het lijkt er op dat Sony weer een waardig concurrent heeft!
1343Exact waardoor ik helemaal niet blij was toen ik dit las.Mr.Wolf wrote:Maar niet als de concurrentie in de verre toekomst The Elder Scrolls 6 isFGras wrote:Wow een meesterzet! Het lijkt er op dat Sony weer een waardig concurrent heeft!
1344Naja, Sony mag nu wel weer wat meer gaan aanbenen om hun voorsprong te behouden.
Xbox heeft de krachtigere console voor dezelfde prijs als een PS5, een goedkoper instap model als de PS5, een spotgoedkoop gamepass abonnement, en straks ook moddervette exclusives.
Dus Sony, kom maar op met nog wat nieuwe exclusives en een betere deal voor PSNow! Dit gaat een hele vette console wars worden! Ik heb er zin in!
Xbox heeft de krachtigere console voor dezelfde prijs als een PS5, een goedkoper instap model als de PS5, een spotgoedkoop gamepass abonnement, en straks ook moddervette exclusives.
Dus Sony, kom maar op met nog wat nieuwe exclusives en een betere deal voor PSNow! Dit gaat een hele vette console wars worden! Ik heb er zin in!
1345Dat goedkoper instapmodel is wel een behoorlijke rip off voor de mensen die er weinig van weten en daar dan later wel achter gaan komen
Ik denk hierbij dan vooral aan ouders en grootouders die niet helemaal weten waarover het gaat en toch vooral naar de prijs kijken. Later is het kind dan teleurgesteld omdat sommige games slechter draaien dan op de vorige generatie...
Maar verder wel terechte punten FGras!
Ik denk hierbij dan vooral aan ouders en grootouders die niet helemaal weten waarover het gaat en toch vooral naar de prijs kijken. Later is het kind dan teleurgesteld omdat sommige games slechter draaien dan op de vorige generatie...
1346Ja ik zou zelf ook voor de krachtigere gaan als ik een Xbox zou kopen, alleen al voor de disc drive en dat je dan zeker zit voor de toekomst. Hoe Xbox deze twee consoles communiceert vind ik ook weer erg sterk.Kolm wrote:Dat goedkoper instapmodel is wel een behoorlijke rip off voor de mensen die er weinig van weten en daar dan later wel achter gaan komen
De Series S zou alle games, net zo goed (120fps) en mooi (raytracing) moeten kunnen draaien als de Series X. Maar het verschil zit hem in de resolutie 1440p op de Series S inplaats van 4K op de series X.
Heb je dus geen 4K tv, dan zou je volgens Xbox net zo goed een Series S kunnen kopen. Ik ben benieuwd of het ook echt zo zal gaan uitpakken! Er zullen snel genoeg comparison videos online komen.
1347Ik zou zeggen: Veel succes aan de verkopers om dit uitgelegd te krijgen aan een niet technisch onderlegde klant...FGras wrote:Ja ik zou zelf ook voor de krachtigere gaan als ik een Xbox zou kopen, alleen al voor de disc drive en dat je dan zeker zit voor de toekomst. Hoe Xbox deze twee consoles communiceert vind ik ook weer erg sterk.
De Series S zou alle games, net zo goed (120fps) en mooi (raytracing) moeten kunnen draaien als de Series X. Maar het verschil zit hem in de resolutie 1440p op de Series S inplaats van 4K op de series X.
Heb je dus geen 4K tv, dan zou je volgens Xbox net zo goed een Series S kunnen kopen. Ik ben benieuwd of het ook echt zo zal gaan uitpakken! Er zullen snel genoeg comparison videos online komen.
Op PS5 is het simpel: Met of zonder blu-ray lezer, de rest is hetzelfde.
De series S zou ook op bepaalde punten dus minder zijn dan de huidige Xbox One X wat betreft backwards compatibility. De series S zou deze in Xbox One S modus draaien waardoor bepaalde verbeteringen van de Xbox One X er niet door worden toegepast.
Bron: https://tweakers.net/nieuws/172094/xbox ... ingen.html
Oh ja: Ik zit ook steeds de namen van al die Xbox variaties op te zoeken... ze blijven maar niet hangen
1348Goed voor de concurrentie en ondertussen geen nadelen voor mij, ik zeg: een prima deal dit!!
(Ik heb het portfolio van Bethesda eens bekeken en geconcludeerd dat er welgeteld 0 titels tussen zitten die mij interesseren)
Het is alleen de vraag of dit wel voor concurrentie gaat zorgen/of MS dit wel doet om exclusives te krijgen. Het kan ook simpelweg een tactiek zijn om ze alsnog full priced op het concurrerende platform aan te bieden en ze ondertussen zelf veel goedkoper via GamePass aan te bieden. Op die manier is er een duidelijk voordeel om voor jouw eigen platform (zij het pc of XBox), maar ondertussen verdien je ook aan verkopen bij je concurrent. Ik denk eigenlijk dat dit de tactiek van MS zal zijn, maar time will tell.
(Ik heb het portfolio van Bethesda eens bekeken en geconcludeerd dat er welgeteld 0 titels tussen zitten die mij interesseren)
Het is alleen de vraag of dit wel voor concurrentie gaat zorgen/of MS dit wel doet om exclusives te krijgen. Het kan ook simpelweg een tactiek zijn om ze alsnog full priced op het concurrerende platform aan te bieden en ze ondertussen zelf veel goedkoper via GamePass aan te bieden. Op die manier is er een duidelijk voordeel om voor jouw eigen platform (zij het pc of XBox), maar ondertussen verdien je ook aan verkopen bij je concurrent. Ik denk eigenlijk dat dit de tactiek van MS zal zijn, maar time will tell.
Quick News Topic
1349Ja het kan inderdaad ingewikkeld worden voor de leek. Bij de Xbox, zou het om twee vragen gaan denk ik: 1. Heb je een 4K tv? En 2: Wil je fysieke games kopen? Die van de tv zullen de meeste casuals niet weten. Nummer twee zal de winkel bediende zelf al voor je invullen.Kolm wrote: Ik zou zeggen: Veel succes aan de verkopers om dit uitgelegd te krijgen aan een niet technisch onderlegde klant...
Op PS5 is het simpel: Met of zonder blu-ray lezer, de rest is hetzelfde.
De series S zou ook op bepaalde punten dus minder zijn dan de huidige Xbox One X wat betreft backwards compatibility. De series S zou deze in Xbox One S modus draaien waardoor bepaalde verbeteringen van de Xbox One X er niet door worden toegepast.
Bron: https://tweakers.net/nieuws/172094/xbox ... ingen.html
Oh ja: Ik zit ook steeds de namen van al die Xbox variaties op te zoeken... ze blijven maar niet hangen
En backwards compatibility zal 99% een worst wezen denk ik. Een leuk marketing praatje maar bijna niemand gaat dit gebruiken. Al vraag ik mij wel af hoe het gaat werken als je het schijfje er niet in kan stoppen.
De Xbox namen zijn wel zwaar shit inderdaad, welke mafkees dat bedacht heeft...
Dat is een richting die ik nog niet bedacht had, interessant! Het is inderdaad marketingwise ook slim om het een “heel veel games voor minder geld” lading te geven. En dat kan al snel als ze het enkel op gamepass een korting geven door bijvoorbeeld de kosten van het fysieke schijfje er af kunnen halen, of de 30% (digitale) winkel marge kunnen missen.paveman wrote:Goed voor de concurrentie en ondertussen geen nadelen voor mij, ik zeg: een prima deal dit!!
1350ik blijf Sony trouw, wat Spencer en handlangers ook uit de mouw schudden ! Zeker weten !FGras wrote:Wow een meesterzet! Het lijkt er op dat Sony weer een waardig concurrent heeft!