Het fijne is ook dat het onderdeel van days of play is en je dus daarbovenop nog een bon krijgt van 5 euro (bij GameMania) .
En door de punten van die aankoop kreeg ik nog eens een bon van 7,50 euro . Dus goeie deal!
Re: Het budgetgaming-topic
692Gisteren gezien dat ik blijkbaar nog maar een maand PS+ zou hebben. Snel verlengd tot volgend jaarKolm wrote:Wegens Days of Play is bij Gamemania een 12-maanden PSPlus abo nu 43,99 euro. Aanbod geldig tem 9 juni 2021.
Misschien dat andere aanbieders nog volgen maar tot nu toe nog niet gezien.
België: https://www.gamemania.be/nl/digital-con ... lay-belgie
Nederland: https://www.gamemania.nl/nl/digital-con ... -nederland
Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk
693Bij bol hebben ze op het ogenblik outlet sales en daar zitten ook games in.
Zelf Kingdom of Amalur PS4 gekocht voor 13,99 euro en Godfall Deluxe Edition voor 31,72 euro
Zelf Kingdom of Amalur PS4 gekocht voor 13,99 euro en Godfall Deluxe Edition voor 31,72 euro
694Godfall deluxe had ik ook zien staan. Ik twijfelde wel, gezien de matige reviews. Het zou wel een mooie demo zijn om de grafische kracht van de ps5 te tonen.Kolm wrote: 02 Jun 2021 10:58 Bij bol hebben ze op het ogenblik outlet sales en daar zitten ook games in.
695Ik was er op release ook over aan het twijfelen en uiteindelijk was het vooral de nieuwe hogere prijs voor PS5 games in combinatie met mixed reviews dat ik gewacht heb op een serieuze prijsverlaging. Had het de gewone versie geweest ipv de deluxe versie dan had ik waarschijnlijk ook meer getwijfeld bij deze sale. Bij de deluxe versie zou de eerste expansion er toch bij ingebrepen zitten en ik vermoed dat die toch meer dan 10 euro gaat kosten.gamerke1992 wrote: 02 Jun 2021 11:19Godfall deluxe had ik ook zien staan. Ik twijfelde wel, gezien de matige reviews. Het zou wel een mooie demo zijn om de grafische kracht van de ps5 te tonen.Kolm wrote: 02 Jun 2021 10:58 Bij bol hebben ze op het ogenblik outlet sales en daar zitten ook games in.
696Godfall had ik ook nog is een keer graag gehad, maar iets zegt mij dat deze in de nabije toekomst wel eens bij ps+ kan zitten (aangezien ik die toch al vaak voor 30 euro heb zien staan)
697Prima deal van PS+. Ik zit nog goed tot 19/05/2022, dus laat m dit keer maar aan me voorbij gaan...
698Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.
Geen idee of deze game wat is
Verder is PS Now 12 maanden ook -25% en 3 maanden -20% in de PSN Store zelf.
699Zalig, thanks. Ik ga die table tennis zeker eens spelenKolm wrote: 04 Jun 2021 12:15 Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.
700Laat weten of het was is! Ik ben vooral benieuwd of er wel/niet een probleem is met die laatste 3 trophies omdat die zo'n lage rarity hebben. Is dat omdat het grindy is, moeilijk is of omdat de game dusdanig slecht is dat mensen er de moeite niet voor nemengamerke1992 wrote: 04 Jun 2021 14:43Zalig, thanks. Ik ga die table tennis zeker eens spelenKolm wrote: 04 Jun 2021 12:15 Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.
Verder is de korting blijkbaar enkel voor PSPlus leden.
701Heb even een review opgezocht en de tracking lijkt wel goed te zijn. Maar de championships zijn vrij uitdagend.Kolm wrote: 04 Jun 2021 14:56Laat weten of het was is! Ik ben vooral benieuwd of er wel/niet een probleem is met die laatste 3 trophies omdat die zo'n lage rarity hebben. Is dat omdat het grindy is, moeilijk is of omdat de game dusdanig slecht is dat mensen er de moeite niet voor nemengamerke1992 wrote: 04 Jun 2021 14:43Zalig, thanks. Ik ga die table tennis zeker eens spelenKolm wrote: 04 Jun 2021 12:15 Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.
Verder is de korting blijkbaar enkel voor PSPlus leden.
702Jaartje PS+ bijgekocht dus nu zit ik weer goed tot eind 2022. Eigenlijk is het nooit een goed idee om de volle pot te betalen voor PS+
Racket Fury: Table Tennis toch ook gedownload voor mocht ik ooit een PS VR hebben. Stond nog altijd gratis (tot 19-6 volgens wat er in de Store staat). Zal dus toch geen fout zijn, bedankt voor de tip
Racket Fury: Table Tennis toch ook gedownload voor mocht ik ooit een PS VR hebben. Stond nog altijd gratis (tot 19-6 volgens wat er in de Store staat). Zal dus toch geen fout zijn, bedankt voor de tip
703Bij beltegoed.nl kun je met deze code (3GT-9CH-250) tegoed kopen met €2,50 korting. Werkt eenmalig per email adres. Dus dat is 25% korting op tegoed van €10. Dit is alleen voor nederlands tegoed.
En ze hebben wel vaker van deze codes
een chocolade sinterklaas graag
En ze hebben wel vaker van deze codes
een chocolade sinterklaas graag
705Super animal royale is gratis in de PSN store. Geen idee wat het precies is, Ik zag op PSNP enkel een topic met de vraag of dit de eerste PS5 game is zonder een platinum. De game heeft wel trophies maar ook nog een DLC-pack van 15 euro (zonder extra trophies) dus het kan ook zijn dat er nog superveel betalende DLC komt.
Mega Zombie is ook gratis in de PSN store. Ook iets met veel microtransacties zo te zien
Mega Zombie is ook gratis in de PSN store. Ook iets met veel microtransacties zo te zien