Ik vind het wel een leuk idee. Is eens iets anders dan anders. Ik ben al wel enkele keren geschrokken van kisten te openen. Mijn vrienden aan de andere kant van de micro zullen het wel gemerkt hebbenMarty wrote:
Re: Call of Duty Modern Warfare
183Iemand die weet hoe laat vandaag de Vanguard Alpha te preloaden is? Komend weekend kunnen we de Champions Hill mode uitproberen.
186Het ziet er wel goed uit, geeft mij meer het originele Modern Warfare gevoel
Dit is ook de moeite:
Dit is ook de moeite:
187Ja heb de gameplay gezien. Hmm komt nogal commentaar op. 7minuten gameplay (singleplayer) op een remake van Wet Work, een missie die destijds ook al in CoD zat.
Ik hou het in de gaten, ik verwacht niet grote vernieuwingen. De grootste inzet zal naar Warzone 2.0 gaan.
Ik hou het in de gaten, ik verwacht niet grote vernieuwingen. De grootste inzet zal naar Warzone 2.0 gaan.
188Misschien daarom dat ik het er wel goed vond uitzien, net omdat het zo bekend voorkomt
Ik ben totaal niet meer mee met de verhalen van de CoD's, ik wil alleen nog eens Modern Warfare 3 spelen om die verhaallijn ook uitgespeeld te hebben
Ik ben totaal niet meer mee met de verhalen van de CoD's, ik wil alleen nog eens Modern Warfare 3 spelen om die verhaallijn ook uitgespeeld te hebben
189Heb Modern Warfare 3 hele tijd terug speciaal opnieuw gekocht omdat ik per se 100% wou halen (alle DLC doen dus). Leuke game.
190Mjah laatste dagen Warzone ontdekt... Na 2 jaar spring ik ook eens op de kar Ben al het nieuws en leaks aan het volgen voor de volgende CoD game en ik zeg: waarom Warzone eens niet proberen? Instant hooked. Had het in het begin eens geprobeerd, maar ik wist totaal niet wat er van mij verwacht werd. Nu wat info gezocht, op het gemak wat gespeeld en vind het enorm leuk. Benieuwd wat ze allemaal gaan doen met Warzone 2.0.
Verder: Is waarschijnlijk hier al eens gepost (in quick news topic ofzo) dat Microsoft Activision Blizzard zou aankopen. Ik las vandaag een interview met Jim Ryan hierover. Ze zijn toch wel een beetje in hun **** gepakt daar bij Sony. CoD gaat nu niet direct exclusief worden voor 1 console (daar verdiend Activision teveel geld mee om dit te doen), maar ze zijn zich wel bewust dat dit op lange termijn negatief kan uitpakken voor Sony. Als Microsoft CoD koppelt aan de gamepass... Of als het bijvoorbeeld een maand exclusief vroeger komt op Xbox, dan zou het wel eens kunnen dat in de toekomst gamers hiervoor een Xbox in huis halen ipv een Playstation.
Good job Jim! Blijf maar inzetten op live-subscription games. Hoeveel mensen kopen er speciaal een PS abo om CoD online te kunnen spelen? Het zullen er héél wat zijn. Als die allemaal overlopen naar Microsoft..
Vanguard bijvoorbeeld wordt beschouwd als één van de slechtste CoD's ooit, maar behoort tot de best verkopende games van 2021. Sony zou enorm veel geld verliezen als deze deal door zou gaan. Daarbij hebben ze series als Killzone en Resistance laten doodbloeden. En persoonlijk is Destiny niet echt de shooter dat mijn voorkeur heeft. SOCOM is al jaren niets mee gedaan. Ze hebben zoveel goede franchises in handen waar ze niets mee doen.
Verder: Is waarschijnlijk hier al eens gepost (in quick news topic ofzo) dat Microsoft Activision Blizzard zou aankopen. Ik las vandaag een interview met Jim Ryan hierover. Ze zijn toch wel een beetje in hun **** gepakt daar bij Sony. CoD gaat nu niet direct exclusief worden voor 1 console (daar verdiend Activision teveel geld mee om dit te doen), maar ze zijn zich wel bewust dat dit op lange termijn negatief kan uitpakken voor Sony. Als Microsoft CoD koppelt aan de gamepass... Of als het bijvoorbeeld een maand exclusief vroeger komt op Xbox, dan zou het wel eens kunnen dat in de toekomst gamers hiervoor een Xbox in huis halen ipv een Playstation.
Good job Jim! Blijf maar inzetten op live-subscription games. Hoeveel mensen kopen er speciaal een PS abo om CoD online te kunnen spelen? Het zullen er héél wat zijn. Als die allemaal overlopen naar Microsoft..
Vanguard bijvoorbeeld wordt beschouwd als één van de slechtste CoD's ooit, maar behoort tot de best verkopende games van 2021. Sony zou enorm veel geld verliezen als deze deal door zou gaan. Daarbij hebben ze series als Killzone en Resistance laten doodbloeden. En persoonlijk is Destiny niet echt de shooter dat mijn voorkeur heeft. SOCOM is al jaren niets mee gedaan. Ze hebben zoveel goede franchises in handen waar ze niets mee doen.
193Dat krijg je met 2 jaar minder ervaring...
En Jim Ryan is de eerste nagel aan de doodskist van PlayStation, de headquarters die van Japan naar Californië zijn verhuisd is de tweede
En Jim Ryan is de eerste nagel aan de doodskist van PlayStation, de headquarters die van Japan naar Californië zijn verhuisd is de tweede
194Ik heb het ook een lange tijd gespeeld en bak er ook niet veel van. Ben er mee gestopt omdat met degene ik de game speelden veel te fanatiek werden en het voor mij niet meer leuk is. Hun speelden alleen voor winst en ik gewoon voor de fun.
Maar misschien ga ik het met Warzone 2 wel weer proberen.
Ruler... zoek je nog een duo partner voor Warzone 2
Maar misschien ga ik het met Warzone 2 wel weer proberen.
Ruler... zoek je nog een duo partner voor Warzone 2
195Haha ewel, ik speel momenteel ook voor de fun, vooral om het goed te leren kennen eigenlijk. Warzone 2 ga ik ook zeker proberen, als ik MW II koop, en dan zou het leuk zijn om het eens samen met iemand te spelen. Beste resultaat dat ik tot nu gehaald heb solo was derde plaats. Moest uit het gas, zat op het randje, en uiteraard werd ik dan neergeschoten...