Re: Quick News Topic

1651
NTGSruler wrote: 09 Jul 2021 21:08 Iemand die een mening heeft over de State of Play van gisteren?
Is de PS5 versie van Death Stranding de moeite om aan te schaffen? Ik lees toch verschillende meningen en ervaringen. Vooral dat het een saaie game is?
Dat is inderdaad een game waar ik al meerdere keren op het punt gestaan heb op te kopen en waar ik mij toch elke keer bedenk. Van sommigen hoor ik dat het fantastisch is. En anderen noemen het gewoon een walking of postbode simulator.
Image

Re: Quick News Topic

1654
TestDrive ziet er indrukwekkend uit, al is het nog even wachten op gameplay.
Deathloop vind ik toch nog interessant :)
Ik heb Death Stranding al meerdere keren bijna gekocht, dus zal nog even wachten tot ik een PS5 heb en dan de definitieve editie kopen.

Re: Quick News Topic

1655
Little Nightmares II heeft vanaf vandaag ook een gratis PS5 upgrade!
PS5 enhancements
Thanks to the power of PS5, you can now play Little Nightmares II with ray-traced reflections, increased volumetric shadows and particles, improved loading times and a new immersive 3D soundscape mix when using a 5.1 / 7.1 audio system.

Thanks to the Graphics mode option, you will also be able to choose between Beauty and Performance modes. The first one emphasizes the resolution and the ray tracing; the game runs at 30fps with 4K resolution and optimized ray tracing. The second one locks the game at 60fps with a dynamic resolution up to 4K and ray tracing.

Owners of the PS4 version of Little Nightmares II can upgrade to the PS5 Little Nightmares Enhanced Edition for free.
https://blog.playstation.com/2021/08/25 ... ay-on-ps5/
Image

Re: Quick News Topic

1660
Sanity penguin wrote: 27 Aug 2021 13:43 Ik hoop tegen dan mss op een ps5 box met die game dan. Dat hele gedoe met tekorten duurt nu toch wel lang :D
Ik heb 2 vrienden die zoooo veel spijt hebben dat ze niet op mijn aanbod waren in gegaan toen ik 3 ps5's had :silly:

Ik hoor het hem nog zeggen: 'ik koop wel eentje in de winkel in maart (2021) voor mijn verjaardag. Die is dan toch zo te koop'.

Waar ik toen op reageerde dat hij wel eens spijt zou kunnen krijgen van die beslissing.

En nu heeft hij zelfs programma's geschreven om webshops te monitoren tot er eentje beschikbaar is :p
Image

Re: Quick News Topic

1661
gamerke1992 wrote: 27 Aug 2021 13:50
Sanity penguin wrote: 27 Aug 2021 13:43 Ik hoop tegen dan mss op een ps5 box met die game dan. Dat hele gedoe met tekorten duurt nu toch wel lang :D
Ik heb 2 vrienden die zoooo veel spijt hebben dat ze niet op mijn aanbod waren in gegaan toen ik 3 ps5's had :silly:

Ik hoor het hem nog zeggen: 'ik koop wel eentje in de winkel in maart (2021) voor mijn verjaardag. Die is dan toch zo te koop'.

Waar ik toen op reageerde dat hij wel eens spijt zou kunnen krijgen van die beslissing.

En nu heeft hij zelfs programma's geschreven om webshops te monitoren tot er eentje beschikbaar is :p
Lol, zo wanhopig ben ik helemaal niet hoor :lol:
Dingen genoeg te spelen op de ps4.
Image

Re: Quick News Topic

1662
Sanity penguin wrote: 27 Aug 2021 13:43 Ik hoop tegen dan mss op een ps5 box met die game dan. Dat hele gedoe met tekorten duurt nu toch wel lang :D
Mocht er een mooie speciale editie van uitkomen, zou ik toch ook even twijfelen... Al zal ik eerst in de solden in januari een nieuwe tv kopen waarschijnlijk, de PS5 zal niet zo indrukwekkend zijn op mijn 13-14 jarige Full HD LCD-tv :-"

Re: Quick News Topic

1663
Even wat aankomende server closures:

- Van Hardware Rivals, een PSPlus game voor PS4, gaan de servers sluiten op 8 of 9 december 2021. Verschillende info daarover maar in december alleszins. Heeft een hoop online trophies want is grotendeels online. Ondertussen ook delisted dus aankopen kan niet meer.

- Metal Gear Solid V the phantom of pain servers voor de PS3 versie gaan sluiten in mei 2022 en er zijn online trophies:
*** [Important Notification] Termination of network service (PlayStation 3, Xbox 360)

Thank you for playing METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

We regret to inform our users that online services for METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN on the Playstation 3 and Xbox 360 will be terminated on 2022-05-31 6:00 (UTC).

Target Services
・METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
・METAL GEAR ONLINE

Schedule of Events (UTC)
2021-08-31 06:00 Termination of Purchase System
2021-11-30 06:00 MGO related items (DLC) no longer available for purchase
2022-03-01 06:00 Termination of Distribution
2022-05-31 06:00 Retirement of Service

* While the online service will end the main game will still playable offline.

* Please understand in advance that no refunds will be made for in-game items.

* Changes to the schedule may be made without prior notice.

https://www.konami.com/mg/jp/info/870/#en
Image

Re: Quick News Topic

1664
MGSV Ground Zeroes gaat blijkbaar voor zowel PS3 als PS4 ook offline... Geen idee of die online trophies heeft of online dingen die trophies makkelijker maken.
*** [Important Notification] Termination of network service (METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES)

Thank you for playing METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES.

We regret to inform our users that online services for METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES will be terminated on 2022-05-31 06:00 (UTC).

Platform
・PlayStation 4
・PlayStation 3
・Xbox One
・Xbox 360

Target Services
METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES

Schedule of Events (UTC)
2022-05-31 06:00 Retirement of Service

* While the online service will end the main game will still playable offline.

* Changes to the schedule may be made without prior notice.

https://www.konami.com/mg/jp/info/871/
Image

Re: Quick News Topic

1665
Er komt volgende donderdag een nieuwe PlayStation showcase. Hopelijk met nieuwe beelden en gameplay van Gran Turismo 7!
https://blog.playstation.com/2021/09/02 ... -thursday/

Battlefield 2042 hou ik ook in de gaten. Er zou binnenkort een bèta moeten zijn, maar de aankondiging komt maar niet. De game staat gepland om te releasen op 22 oktober... En er is een editie die een week eerder toegang geeft om de game te spelen. Ze gaan mogen rap zijn daar bij Dice.. Ik kijk wel uit naar deze game. De hazard mode zou warzone in CoD wel eens van de kaart kunnen vegen. Ben hyped voor deze!
Image