NTGSruler wrote: 23 Apr 2022 14:53
Inderdaad mooi projectje. Het klinkt misschien een beetje raar, maar af en toe eens "gedwongen" verder doen of een game uitspelen kan ook voor voldoening zorgen.
Verder blijf ik inderdaad ook zelf bij de Essential formule. Ik merkte wel op dat er bij de Essential formule staat: 2 gratis games per maand... Ik hoop maar dat dit geen verdoken iets is van Sony waarbij ze bepaalde dingen afschaffen zonder dat we het echt weten.
Als ik eindelijk een keer opnieuw verder ga met zo'n oude game dan heb ik vaak ook wel dat ik denk 'waarom was ik hier eigenlijk mee gestopt?'.
Bij Heavy Rain weet ik dat het waarschijnlijk door de controls kwam maar bij Bioshock heb ik dan weer geen idee waarom.
Correctie: Als ik in mijn lijst kijk dan heb ik Bioshock aan de kant gelegd omdat Skate 2 was uitgekomen

Had dus niks met de game zelf te maken.
Ik ben nu is aan het kijken waar ik zat met Knytt Underground (op vita). Zonder guides is die game niet te doen wat trophies betreft en ik kwam toevallig langs wat goede video's en zelfs een volledige tekst walkthrough.
PSPlus is nu 2 games per platform. Misschien dat ze dat naar 2 games in totaal gaan doen?