Leuk te horen dat die H7 toch ook fantastisch klinkt.
Ik gebruik voorlopig nog de Pulse maar één schelp begint jammer genoeg te verduren...
Re: PlayStation 5
1682Ik heb ook al vaak getwijfeld om een PS5 te kopen en de mail van Game Mania leek aantrekkelijk, inderdaad tot je erop klikt en ziet dat het digital only was... Het zal voor later zijn
Laat zeker weten hoe de ervaring was om hem direct bij PlayStation te kopen, Zenmaster!
Laat zeker weten hoe de ervaring was om hem direct bij PlayStation te kopen, Zenmaster!
1683Doe ik zeker makker. Vandaag eerste mail van UPS gehad. Kon geen afhaalpunt in de buurt kiezen om 1 of andere reden. Had het vorige keer nochtans ingesteld... Dus ik ga het bij UPS zelf halen in Lummen.met0t0 wrote: 06 Feb 2023 20:57 Ik heb ook al vaak getwijfeld om een PS5 te kopen en de mail van Game Mania leek aantrekkelijk, inderdaad tot je erop klikt en ziet dat het digital only was... Het zal voor later zijn
1684Kun je zelf een dag/locatie kiezen via de mail van ups? Zal handig zijn als ze de psvr2 opsturen
1685Ik heb tot een paar maanden geleden regelmatig pakjes aangekregen van UPS en kon altijd de locatie kiezen. Geen idee waarom, maar nu ging het niet. Kon wel het adres wijzigen of bij een buur leveren... Buur ga ik deze keer niet riskeren.
Ik kon ook een andere datum kiezen. Maar ik werk heel de week overdag en op zaterdag speel ik altijd taxi voor de kids.
Edit:
Zou morgen normaal al kunnen afhalen. Zenuwachtig als een kleuter hier...
Ik kon ook een andere datum kiezen. Maar ik werk heel de week overdag en op zaterdag speel ik altijd taxi voor de kids.
Edit:
Zou morgen normaal al kunnen afhalen. Zenuwachtig als een kleuter hier...
1687Daarnet voor ik begon te werken afgehaald.
Haha. Dus hij mag vandaag meerijden regio Antwerpen.
1688Wees voorzichtig.
En toppunt van masochisme: je PS5 meenemen naar het werk en niet kunnen spelen
1689En hoe zijn de eerste indrukken ondertussen, Zenmaster?
Levering uiteindelijk wel vlot verlopen en hopelijk onbeschadigd ontvangen?
1690Nog niet geopend eigenlijk.met0t0 wrote: 11 Feb 2023 16:59 En hoe zijn de eerste indrukken ondertussen, Zenmaster?
De levering op zich is vlot gegaan. Snel en onbeschadigd. Maar ze hadden er niet mee kunnen gooien want de verpakking past nét rond de doos van de PS5 zelf, en geen opvulling. Dus bij het uithalen heb ik de doos al licht gescheurd...
Ik wacht op de review e-mail.
1692De befaamde "Discord" software update is daarnet live gegaan. Je kan de nieuwe update nu downloaden. Discord is toegevoegd alsook 1440p ondersteuning.
In de gamehub is oa. de gespeelde tijd en de trophylijst toegevoegd. Zie screenshot.
Redelijk wat aanpassingen. Ga ze niet allemaal opsommen. Voor diegene die ze willen lezen:
https://www.pushsquare.com/news/2023/03 ... -much-more
In de gamehub is oa. de gespeelde tijd en de trophylijst toegevoegd. Zie screenshot.
Redelijk wat aanpassingen. Ga ze niet allemaal opsommen. Voor diegene die ze willen lezen:
https://www.pushsquare.com/news/2023/03 ... -much-more
1693Nog altijd geen folders dus... of mogelijkheid om meer games in startscherm te tonen of meer games vast te zetten aan startscherm....
1694Hoe moeilijk kan het zijn... De enige update waar iemand daadwerkelijk iets aan zou hebbenpaveman wrote: 08 Mar 2023 13:31 Nog altijd geen folders dus... of mogelijkheid om meer games in startscherm te tonen of meer games vast te zetten aan startscherm....
1695Wel een optie om je PS VR games te zoekenpaveman wrote: 08 Mar 2023 13:31 Nog altijd geen folders dus... of mogelijkheid om meer games in startscherm te tonen of meer games vast te zetten aan startscherm....