gamerke1992 wrote: 29 May 2023 15:16
Vanaf 2 juni t/m 12 juni zijn er weer Days of Play aanbiedingen. En één van de Days of Play aanbiedingen is 25% korting op alle Playstation Plus abonnementen.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je bijvoorbeeld €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.
Nu een vraag. Ik heb nog tot oktober premium. Kan ik nu gewoon al plus extra kopen, die dan ingaat als mijn premium voorbij is?
Even opgezocht:
Ga naar store.playstation.com
Daar zou je moeten inloggen op je profiel en dan abonnementbeheer. Daar kun je dan een abo wijzigen, toevoegen of afsluiten. Ik vermoed dat je eerder een abo zal moeten afsluiten (loopt nog tot de datum dat je betaald hebt dacht ik) en dan kun je denk ik een nieuw abonnement aanschaffen.
Bekijk het even want tenslotte doe je een downgrade. Upgraden is altijd makkelijker natuurlijk.
Hoe het dan werkt met korting weet ik ook niet, ik vermoed dat het dan misschien automatisch verrekend wordt eens de deals live zijn vanaf 2 juni.
Verder nog even aan denken om dan je "jaarlijkse verlenging" terug af te zetten, want dit wordt steeds opnieuw aangezet bij het aankopen van een nieuwe abo.