Re: Welke serie volg je momenteel?
1066Ik heb het eerste seizoen van breaking bad gezien. En dan de eerste aflevering van seizoen 2. Echt super
En het wordt enkel maar betergamerke1992 wrote:Ik heb het eerste seizoen van breaking bad gezien. En dan de eerste aflevering van seizoen 2. Echt super
Net zoals bij Breaking Bad wordt het enkel maar beter en beter. Voor mij kreeg het echt een wauw effect vanaf het 2e deel van seizoen 2Toon8 wrote:Begonnen met better call saul, de eerste 2 afleveringen waren al zeer goed
Goed om te horenMr.Wolf wrote:Net zoals bij Breaking Bad wordt het enkel maar beter en beter. Voor mij kreeg het echt een wauw effect vanaf het 2e deel van seizoen 2Toon8 wrote:Begonnen met better call saul, de eerste 2 afleveringen waren al zeer goed
Hoe, is dat al begonnen?oxiraantje wrote:Gotham seizoen 2 momenteel aan het zien. Heel knappe serie.
Valt Temptation island ook onder series?
Ik zal dit volgen beter gezegdElexus wrote:Hoe, is dat al begonnen?oxiraantje wrote:Gotham seizoen 2 momenteel aan het zien. Heel knappe serie.
Ahja ik dacht al dat ik het gemist had.oxiraantje wrote:Ik zal dit volgen beter gezegdElexus wrote:Hoe, is dat al begonnen?oxiraantje wrote:Gotham seizoen 2 momenteel aan het zien. Heel knappe serie.
Vanaf morgen om 20.35 op vijf tv