Re: Pronken met je Platinums
1173Letterlijk vertaald klopt niet, het is bedrog of misleidingpaveman wrote:#94 Niet in kaart gebracht: Drake's Deceptie Hermeesterd
1174Good point.... Wilde ik me er toch weer te makkelijk vanaf zijn he....
1175Far Cry Primal toch maar even afgemaakt, toch weer een Platinum erbij
1176Wat vind je van de game? Ik ben wel een far cry fan, maar heb primal nog niet gespeeldCrispGlo wrote:Far Cry Primal toch maar even afgemaakt, toch weer een Platinum erbij
1177Persoonlijk vond ik het zeer vermakelijk, anders dan de 'normale' Far Cry's, de setting was eens wat anders, maar ging toch allemaal erg rap, voelde meer als een uitgebreide DLC dan een stand-alone game
1179Plat 31 lego marvel super heroes
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1180Ik was bezig met de platinum van Doom te halen. Ge moet allemaal runes verzamelen die in bijna elk level liggen. Ik heb ze allemaal verzameld en ondertussen ook geüpgraded. Blijkbaar door 1 of andere glitch heb ik enkel de trophy gekregen van het upgraden en niet van ze gewoon allemaal te vinden Nu zou ik normaal gezien het hele spel terug opnieuw moeten spelen om ze allemaal te verzamelen, waar ik nu toch geen zin meer in heb
1181Das niet leukMr.Wolf wrote:Ik was bezig met de platinum van Doom te halen. Ge moet allemaal runes verzamelen die in bijna elk level liggen. Ik heb ze allemaal verzameld en ondertussen ook geüpgraded. Blijkbaar door 1 of andere glitch heb ik enkel de trophy gekregen van het upgraden en niet van ze gewoon allemaal te vinden Nu zou ik normaal gezien het hele spel terug opnieuw moeten spelen om ze allemaal te verzamelen, waar ik nu toch geen zin meer in heb
Nummertje 76: F1 2016.
1182#53: Tricky Towers
Ik had toevallig zonder te proberen (al zeg ik het zelf) de moeilijkste trophies van de game ineens gehaald vandaag, dus dan ben ik er maar voor gegaan
Mijn eerste platinum met rarity onder de 1%
Ik had toevallig zonder te proberen (al zeg ik het zelf) de moeilijkste trophies van de game ineens gehaald vandaag, dus dan ben ik er maar voor gegaan
1183Amaai dikke proficiat!!!Tjeefkeuh wrote:#53: Tricky Towers
1185Zojuist Bioshock platinum gehaald!
Deze was vrij easy, wel tijdverslindend.