Re: Trophy Leaderboards IV

121
Een dezer dagen zal mijn laptop upgraden van windows 7 naar windows 10 Pro. Ik ben druk bezig met het "in veiligheid" brengen van alle persoonlijke bestanden in hopelijk zie ik niets over het hoofd. Min of meer noodgedwongen stap ik ook over van office 2007 naar office 2019. Dit zou kunnen inhouden dat sommige bestanden niet meer zo functioneren als voorheen.
MS doet alsof het allemaal zo simpel is maar blijven mijn e-mailadressen behouden? Welke persoonlijk geïnstalleerde apps blijven behouden en welke moet ik nieuw installeren? Zijn dadelijk al mijn bladwijzers uit Chrome foetsie? De printer zal nieuw moeten worden geïnstalleerd, blijft het thuisnetwerk overeind? Werkt mijn draadloze muis straks nog? Waar blijven mijn chatbestanden uit Skype en mijn e-mail? Enzovoort, enzovoort . . . .

Kort en goed, dit blijkt toch een mega operatie die mogelijk wat vertraging van de nieuwe standen voor de Trophy Leaderboads zal veroorzaken. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

122
Ik denk dat ik de tellingen toch maar eerst doe want dan heb ik daarna nog ongeveer een maand de tijd om alles weer goed te krijgen. :D

Dus zorg dat je jouw trophy's gesynct hebt! :smug:
Image

123
:lol: :lol:
De overstap van de ene Office versie naar de andere (minimaal 2003-versies) heeft mij geen problemen opgeleverd. Ik hoop dat dit voor jou ook zo soepel gaat.

Ik was relatief laat met overstappen van Windows 7/8 naar Windows 10 en had dus weinig last meer van kinderziektes. Het is mij dan ook enorm meegevallen. Volgens mij was er 1 printer binnen ons netwerk dat het even niet deed, maar ook dat probleem was snel opgelost.
Image

124
Ik hoop dat het inderdaad soepel verloopt. Kinderziektes bij MS zijn berucht, vandaar ook dat ik zo laat pas overstap. Ik maak me meer zorgen om al die verschillende apps die ik zelf geïnstalleerd heb. :D

Desondanks zal ik eerst tellen! :lol:

Bedankt voor het hart onder de riem! :cool:
Image

126
De cijfers zijn geteld per 24-11-2019. :cool:

De lijstjes zijn doorgaans niet veel werk en niet erg ingewikkeld zolang er niet veel verschuivingen zijn. Dus dat zal ook geen probleem worden . . .

maar . . .

ik weet dat veel mensen juist de samenvatting en het bijbehorende onzinverhaaltje erg waarderen en ik heb totaal geen inspiratie en dus geen idee hoe ik dat moet gaan schrijven. Bij echte schrijvers noemt men dat een schrijversblok. Ik heb geen flauw benul hoe men dat bij een niet schrijver noemt maar hopelijk gaat er ergens nog een lichtje op de komende dagen. :idea:
:(
Image

131
Schrijversblok: het tijdelijke onvermogen van een schrijver om tot schrijven te komen. Het schrijfproces verloopt deels onwillekeurig. De schrijver is gedeeltelijk afhankelijk van factoren die niet onder zijn controle vallen, wat soms leidt tot een verlies van inspiratie.

Dit kom ik dus tegen als ik "schrijversblok" intyp in Google. Dit is dus momenteel het geval bij Sora.

Sora, die hier maandelijks een mooi tekstje neerpent voor ons, trophyverslaafden die alsmaar meer willen. Wel, het is je vergeven. Vandaar dat ik tracht zelf iets te fabriceren. De resultaten zie ik nog niet dus ik vertel hier maar wat blind natuurlijk.

Ik vermoed dat Kolm en Marty weer op kop staan kwestie verdiende platinums. Onze twee platinum grootverdieners die trouwens nek aan nek liggen voor het meeste aantal gekochte games in 2019, zullen deze maand wel weer enorm hun best gedaan hebben. Maar.. Als ik zo het platinum topic bekijk zie ik dat Kolm de meeste heeft behaald, Fsterchele heeft ook flink zijn best gedaan en dan zien we dat Paveman zijn 150e platinum heeft verdiend!! Weliswaar een PES game maar soit.. :nerd: :D

Completion is iets raars. Hoe meer games je start hoe lager je completion gaat. Deze maand vermoed ik heeft Kolm mij voorbijgestoken ofwel zal het nipt niet zijn. Zekers vernoemenswaardig en mooie inzet vanwege Kolm! Het is niet altijd makkelijk terug te grijpen naar oudere games terwijl die nieuwere staan te fonkelen om gespeeld te worden.

November is zo de maand waarin iedereen zich sleept naar het laatste stuk van het jaar waarin we met zijn allen Kerst en Nieuw vieren. Voor ons gamers tradioneel een periode waar we weer volop gebruik zullen maken van de vrije tijd om te gamen! Om even nostalgisch te worden: Als kind keek ik erg uit naar deze periode! Dit betekende een nieuwe game om te spelen op mijn Game Boy!! Jaja Tetris is mij niet onbekend!

Zo, als Sora nu dan lekker zijn resultaten verwerkt of aansluit aan dit tekstje kan hij ook weer verder met zijn pc up te daten, zijn bril te repareren, zich verder aan te passen aan de wintertijd of.. Gewoon weer terug gaan gamen!! :hug:

Laat ons hopen dat je hier weer wat inspiratie opdoet. Bedankt om ons elke maand opnieuw terug onze trophy "fix" te bezorgen.

En nu dan eindelijk de tellingen van de maand november!!
Image

133
Het lijkt er bij mij nog op dat deze week nog 2 platjes bijhaal. Int weekend goeie vooruitgang geboekt in lego dc villains en in South Park moet ik even een nieuwe game beginnen voor laatste trophy wat mij een halfuurke ofzo gaat kosten.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

135
Volgens mij kunnen we beter de tellingen van Sora stoppen verder gaan met de voorspellingen van NTGSruler :lol:
Voor zover ik weet klopt het aardig, enkel rarity ben je vergeten :p
NTGSruler wrote:Zo, als Sora nu dan lekker zijn resultaten verwerkt of aansluit aan dit tekstje kan hij ook weer verder met zijn pc up te daten, zijn bril te repareren, zich verder aan te passen aan de wintertijd of.. Gewoon weer terug gaan gamen!! :hug :
Voeg toe aan dit lijstje: Een nieuwe afwasmachine uitzoeken... :q:

Deze ging vannacht plots water pompen/afzuigen terwijl die uitstond met de klep open, gelukkig was Sora toevallig wakker!
Image