Schrijversblok: het tijdelijke onvermogen van een schrijver om tot schrijven te komen. Het schrijfproces verloopt deels onwillekeurig. De schrijver is gedeeltelijk afhankelijk van factoren die niet onder zijn controle vallen, wat soms leidt tot een verlies van inspiratie.
Dit kom ik dus tegen als ik "schrijversblok" intyp in Google. Dit is dus momenteel het geval bij Sora.
Sora, die hier maandelijks een mooi tekstje neerpent voor ons, trophyverslaafden die alsmaar meer willen. Wel, het is je vergeven. Vandaar dat ik tracht zelf iets te fabriceren. De resultaten zie ik nog niet dus ik vertel hier maar wat blind natuurlijk.
Ik vermoed dat Kolm en Marty weer op kop staan kwestie verdiende platinums. Onze twee platinum grootverdieners die trouwens nek aan nek liggen voor het meeste aantal gekochte games in 2019, zullen deze maand wel weer enorm hun best gedaan hebben. Maar.. Als ik zo het platinum topic bekijk zie ik dat Kolm de meeste heeft behaald, Fsterchele heeft ook flink zijn best gedaan en dan zien we dat Paveman zijn 150e platinum heeft verdiend!! Weliswaar een PES game maar soit..
Completion is iets raars. Hoe meer games je start hoe lager je completion gaat. Deze maand vermoed ik heeft Kolm mij voorbijgestoken ofwel zal het nipt niet zijn. Zekers vernoemenswaardig en mooie inzet vanwege Kolm! Het is niet altijd makkelijk terug te grijpen naar oudere games terwijl die nieuwere staan te fonkelen om gespeeld te worden.
November is zo de maand waarin iedereen zich sleept naar het laatste stuk van het jaar waarin we met zijn allen Kerst en Nieuw vieren. Voor ons gamers tradioneel een periode waar we weer volop gebruik zullen maken van de vrije tijd om te gamen! Om even nostalgisch te worden: Als kind keek ik erg uit naar deze periode! Dit betekende een nieuwe game om te spelen op mijn Game Boy!! Jaja Tetris is mij niet onbekend!
Zo, als Sora nu dan lekker zijn resultaten verwerkt of aansluit aan dit tekstje kan hij ook weer verder met zijn pc up te daten, zijn bril te repareren, zich verder aan te passen aan de wintertijd of.. Gewoon weer terug gaan gamen!!
Laat ons hopen dat je hier weer wat inspiratie opdoet. Bedankt om ons elke maand opnieuw terug onze trophy "fix" te bezorgen.
En nu dan eindelijk de tellingen van de maand november!!