Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1231
Tjeefkeuh wrote:Overlord

Was wel goed, binnen zijn genre vindt ge waarschijnlijk niet veel beter.
Jammer dat er blijkbaar niemand naar gaat kijken.

7/10
Heb hem ook gezien met de halloween night in de kinepolis, maar had er niks over kunnen schrijven omdat ik examens had... Vond hem eigenlijk ook echt wel goed!
Image

1239
gamerke1992 wrote:Ik heb een goed vernemen genomen met een vriend voor 2019. We willen alle Marvel films in de juiste volgorde bekijken volgens het verhaal (dus niet jaar van uitgave). We zijn er gisteren mee gestart en hebben Iron man 1 & 2 gekeken :) de volgende is the hulk.
Was het dan niet beter om te beginnen met Captain America: The First Avenger? :think: Leuk voornemen trouwens, ik ben ook met mijn zus alles aan het bekijken van Marvel, maar dan ook met de series erbij :p
Image

1240
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb een goed vernemen genomen met een vriend voor 2019. We willen alle Marvel films in de juiste volgorde bekijken volgens het verhaal (dus niet jaar van uitgave). We zijn er gisteren mee gestart en hebben Iron man 1 & 2 gekeken :) de volgende is the hulk.
Was het dan niet beter om te beginnen met Captain America: The First Avenger? :think: Leuk voornemen trouwens, ik ben ook met mijn zus alles aan het bekijken van Marvel, maar dan ook met de series erbij :p
We hebben een site gevolgd die alle films in de juiste volgorde zet volgens de tijdlijn in dat universum. Ik weet niet elke motivatie die ze bij hun keuze geven :)
Image

1241
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
We hebben een site gevolgd die alle films in de juiste volgorde zet volgens de tijdlijn in dat universum. Ik weet niet elke motivatie die ze bij hun keuze geven :)
Ja, lijkt me dan wel een gekke keuze, aangezien die film zich afspeelt tijdens WO II :p Maar in het begin maakt het ook nog niet echt uit in welke volgorde je ze kijkt. Het is pas echt belangrijk na The Avengers. Veel plezier nog trouwens!
Image

1242
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
Was het dan niet beter om te beginnen met Captain America: The First Avenger? :think: Leuk voornemen trouwens, ik ben ook met mijn zus alles aan het bekijken van Marvel, maar dan ook met de series erbij
Ja, lijkt me dan wel een gekke keuze, aangezien die film zich afspeelt tijdens WO II :p Maar in het begin maakt het ook nog niet echt uit in welke volgorde je ze kijkt. Het is pas echt belangrijk na The Avengers. Veel plezier nog trouwens!
Ja klinkt eigenlijk wel logisch wat je zegt :p
Image

1244
Creed II 8.5/10
Ik had eigenlijk best slechte verwachtingen over deze film. Ik wist eigenlijk ook niet echt dat deze films iets te maken hadden met de Rocky franchise. Het gaat dus over de zoon van een vriend en rivaal van Rocky (dacht ik toch :p ) nl. Adonis Creed. Hij is een beloftevolle bokser die vecht voor de titel van wereldkampioen. Creed heeft ook wel een luxeleventje. Hij heeft een goede vriendin, is een topbokser,... Dat laatste is trouwens niet moeilijk want hij heeft Rocky als mentor. Plots duikt aartsrivaal Drago (yup, die gigantische Rus) op met zijn nog gigantischere zoon. Ze hebben maar 1 doel en dat is wraak nemen op Rocky door Creed uit te dagen tot een toernooi.
Het zal wss wel eenzelfde verhaal zijn dat constant terug komt, maar toch heb ik er van genoten. Zeker de verschillende personages vond ik goed uitgewerkt. Iedereen had wel een toffe persoonlijkheid, en ook de vechtscenes zagen er top uit.
Erg genoten van de film dus :p
Image