Echt zoo goed? Dan koop ik die ook als die in sale staat nu vind ik nog wat duur voor episodische game met easy platfsterchele23 wrote:ook deezn behaald als nummerke 37 wel.coolgamer wrote: 83: Batman the teltale series
WAT EEN GAME!!!! zalig gewoon, voor mij beste telltales. ik kan al nie wachten op meer van telltales
(eigenlijk moet ik nog back to the future doen, mss maar eens doen ma diene vind ik lijk nie zo leuk xd)
Re: Pronken met je Platinums
1337Kvind em echt zalig de game en de andere kijk op sommige dingen van de batmanstory is zo Awesome. Kben sowieso fan van telltales ma dees is toch voor mij hun beste werk.RoyVdW wrote:Echt zoo goed? Dan koop ik die ook als die in sale staat nu vind ik nog wat duur voor episodische game met easy platfsterchele23 wrote:ook deezn behaald als nummerke 37 wel.coolgamer wrote: 83: Batman the teltale series
WAT EEN GAME!!!! zalig gewoon, voor mij beste telltales. ik kan al nie wachten op meer van telltales
(eigenlijk moet ik nog back to the future doen, mss maar eens doen ma diene vind ik lijk nie zo leuk xd)
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1338Ben er ook fan van TWD S1 en TWAU zijn parels Okéy ik koop die nog wel eens die Vleermuisman.
1341Proficiat mannen en ja Coolgamer weet de games te vinden dat vind ik wel graaf en wat zie ik daar een nieuwe TWD (met platinum)
1342Hoppa, twee op een dag
Al moet ik hiervoor krediet geven aan mijn vrouw. Zij heeft zo goed als alle levels gedaan, ik heb achteraf alleen wat Opkuis van relics en vaasjes gedaan
Lara Croft Go
Al moet ik hiervoor krediet geven aan mijn vrouw. Zij heeft zo goed als alle levels gedaan, ik heb achteraf alleen wat Opkuis van relics en vaasjes gedaan
Lara Croft Go
1343Sanity penguin wrote:Hoppa, twee op een dag
Lara Croft Go
Amai leuk zo een gamende vrouw Die van mij komt nog niet binnen 2 meter van de controller
1344Haha, daar heb ik geen last van. En zeker niet als het over tomb raider of lara croft gaat
1345Alles mooi en wel penguin, maarreh... hoe ga je hier dan een review over schrijven??Sanity penguin wrote:Hoppa, twee op een dag
Lara Croft Go
Of laat je dat ook gewoon aan je vrouw over?
1346Hèhè, ik heb ook wat herspeeld voor die vaasjes
Mijn me ingeschreven is gevormd en de review verschijnt weldra
Mijn me ingeschreven is gevormd en de review verschijnt weldra
1348
Letter Quest Remastered. Spijtig genoeg geen platinum, maar wel 100%
1350Ik speel het niet, maar die lijkt me toch niet bepaald makkelijk, toch?Marty wrote:Laatste van het jaar: Platinum 178: Battlefield 1