Re: Het afdwaaltopic

138
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Had ik zien aankomen. Correct :shh: Gelukkig ben ik geen boze gozer letterlijk dan en u wslk ook niet ;)
RoyVdW staat dus ook niet voor RoyVeelaldeWoedendste? Daar gaat weer een weddenschap. :(
bijna had je een leerling in wording Gozer :q:

Re: Het afdwaaltopic

145
ShAmPi wrote:Wat doe je dan als je game uitgespeeld hebt en je merkt dat je 1 trophie mist en die was missable en was je ontgaan tijdens het gamen? :D
Normaal kan dat niet want heb altijd guide genoteerd wat belangrijk is. Even boos en paar keer vloeken bij korte game en even herspelen maar bij Fallout 3 is dat het geval bij die levels en bobbleheads. In dit geval bye platinum ga niet de moeite doen om zo'n lange game te herspelen en zkr niet tegen mijn goesting. Dat zijn de troep-ies der trophies :lol:
Image

Re: Het afdwaaltopic

146
RoyVdW wrote:
ShAmPi wrote:Wat doe je dan als je game uitgespeeld hebt en je merkt dat je 1 trophie mist en die was missable en was je ontgaan tijdens het gamen? :D
Normaal kan dat niet want heb altijd guide genoteerd wat belangrijk is. Even boos en paar keer vloeken bij korte game en even herspelen maar bij Fallout 3 is dat het geval bij die levels en bobbleheads. In dit geval bye platinum ga niet de moeite doen om zo'n lange game te herspelen en zkr niet tegen mijn goesting. Dat zijn de troep-ies der trophies :lol:
Ik ga gewoon effe Murdered uitspelen en zoveel mogelijk collectibles te behalen, en dan maken dat ik ze allemaal heb in het museum en dan keer ik overal wel terug. Speel liever op mijn gemak.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

148
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Ten eerste ben ik geen leerling. Ben niet meer leerplichtig. Student of cursist is het.
Volgens het woordenboek is een leerling iemand die les krijgt, zoals bijvoorbeeld de meeste studenten of een cursist. :q:
En we gaan er hier weer es een mooie studie van maken :q:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

149
RoyVdW wrote:
ShAmPi wrote:Wat doe je dan als je game uitgespeeld hebt en je merkt dat je 1 trophie mist en die was missable en was je ontgaan tijdens het gamen? :D
Normaal kan dat niet want heb altijd guide genoteerd wat belangrijk is. Even boos en paar keer vloeken bij korte game en even herspelen maar bij Fallout 3 is dat het geval bij die levels en bobbleheads. In dit geval bye platinum ga niet de moeite doen om zo'n lange game te herspelen en zkr niet tegen mijn goesting. Dat zijn de troep-ies der trophies :lol:
Als je op voorhand een trophyguide had geconsulteerd dan had je die toch makkelijk kunnen halen? Missable collectibles (bobbleheads) zijn een gekend fenomeen en het zijn er maar 2 geloof ik. De level-trophies had je makkelijk kunnen halen door altijd aan de 'goeie' kant te blijven en net voor de bepaalde level-up te saven. Level-up, save herladen, slechter worden (terminal eindeloos opendoen in iemand zijn slaapkamer maar dan terug exit ipv hacken), aparte 'slechtere' save maken, level-up en nog eens voor de derde trophy. Doet me eraan denken dat ik nog altijd eens de DLC van Fallout 3 moet doen. :silly:
Image