The Last of Us Part II
Wat een game... Ik had niet verwacht dat het zoveel indruk op mij zou maken. De eerste vond ik al fantastisch, deze heeft dat helemaal overtroffen.
De gameplay is grotendeels hetzelfde, maar er is veel diepgang aan toegevoegd. Er zijn veel meer opties om gevechten aan te pakken, veel meer gebouwen om te verkennen, optionele dialogen, ...
Grafisch ziet het er ook allemaal fantastisch uit, zeker in de filmpjes waar de emoties zo levensecht worden overgebracht. Dat brengt mij tot het belangrijkste element van deze game: het verhaal. Hier zal ik niet veel over zeggen om niet te spoilen, maar ik vond het heel goed aangepakt. De grootste sterkte ligt in de uitwerking van de personages, hoe hier zoveel diepgang aan gegeven wordt. Het is een verhaal vol miserie en grof geweld, maar dat wordt zo sterk gekaderd...
Ik ga in het topic van de game later wel eens op het verhaal ingaan.
De perfecte game bestaat uiteraard niet, maar voor deze ervaring en de indruk die de game een dag na het uitspelen nog altijd op mij maakt, zal ik deze toch een 10/10 geven.
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1382Woooow en zo snel uitgespeeld ;o Dat beloofd.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1383Het is natuurlijk mijn persoonlijke ervaring, zoals bij iedere reviewRoyVdW wrote:Woooow en zo snel uitgespeeld ;o Dat beloofd.
En ik heb er uiteindelijk 32 uur over gedaan, omdat ik ieder hoekje uitgespit heb, zoveel mogelijk met stealth. Ik denk dat hij sneller uitgespeeld kan worden, maar dat ge heel wat zou missen.
Mijn verlof is in ieder geval goed besteed
1384ik ben nu, ik gok een uur of 6/7 ver en het valt me op dat de gebieden een stuk ruimer zijn, er zijn veel meer gebouwen om te doorspitten...met0t0 wrote:Het is natuurlijk mijn persoonlijke ervaring, zoals bij iedere reviewRoyVdW wrote:Woooow en zo snel uitgespeeld ;o Dat beloofd.
En ik heb er uiteindelijk 32 uur over gedaan, omdat ik ieder hoekje uitgespit heb, zoveel mogelijk met stealth. Ik denk dat hij sneller uitgespeeld kan worden, maar dat ge heel wat zou missen.
1386ik zit nu met vandaag erbij aan net geen 8 uur. Te bedenken dat ik nog maar 1/3 zit en dat ik al heel veel gezien heb...Gamefreak wrote:ik ben nu, ik gok een uur of 6/7 ver en het valt me op dat de gebieden een stuk ruimer zijn, er zijn veel meer gebouwen om te doorspitten...met0t0 wrote:Het is natuurlijk mijn persoonlijke ervaring, zoals bij iedere reviewRoyVdW wrote:Woooow en zo snel uitgespeeld ;o Dat beloofd.
1387Days gone: 9/10
Unieke setting door de mix van zombies en motors. De open wereld zit goed in mekaar. De hordes die op je afkomen kunnen echt gigantisch groot zijn. Het verhaal was top.
Ik heb vanaf de 2de helft van de game wel af en toe framedrops gehad. Maar niets wat tot frustraties zou leiden.
Unieke setting door de mix van zombies en motors. De open wereld zit goed in mekaar. De hordes die op je afkomen kunnen echt gigantisch groot zijn. Het verhaal was top.
Ik heb vanaf de 2de helft van de game wel af en toe framedrops gehad. Maar niets wat tot frustraties zou leiden.
1388Infamous Festival of Blood. 100% gezet. Euh lastig te beoordelen. Goede karakters, leuk verhaal. Gameplay ok, al had ik met sommige stukken wel wat moeite. Terug herinnerd aan het PS3 tijdperk waar als je console op Nederlands is ingesteld, de karakters Nederlands praten Snel in het Engels gezet!
7/10
7/10
1389Lara Croft GO
Leuk om nog even mijn vita op te nemen, maar niet direct mijn ding...
Star Wars Battlefront II
Ik denk dat mijn verwachtingen iets te hoog waren. Wel een toffe game maar niet om over naar huis te schrijven...
Leuk om nog even mijn vita op te nemen, maar niet direct mijn ding...
Star Wars Battlefront II
Ik denk dat mijn verwachtingen iets te hoog waren. Wel een toffe game maar niet om over naar huis te schrijven...
1391The last of us part 2: 9,5/10
Ik moet niet veel vertellen. Wat een verhaal, hier zit zo veel werk in. En ik had nooit verwacht dat het zo lang zou duren om uit te spelen. Alles is enorm gedetailleerd en past goed samen. Elk briefje dat je tegenkomt nodigt uit om te lezen. Dit maakt de wereld des te realistischer. Ik ga deze zeker nog een 2de keer spelen.
Ik moet niet veel vertellen. Wat een verhaal, hier zit zo veel werk in. En ik had nooit verwacht dat het zo lang zou duren om uit te spelen. Alles is enorm gedetailleerd en past goed samen. Elk briefje dat je tegenkomt nodigt uit om te lezen. Dit maakt de wereld des te realistischer. Ik ga deze zeker nog een 2de keer spelen.
1392Wooooooow ik ga eerst toch nog eens die eerste afhaspelen ze... :o
1393Red Dead Redemption, de eerste nog uit 2010. Flinke knoert van een game. Ik heb ook niet alles gezien, ik gok ongeveer 60%, Undead Nightmare heb ik ook doorgenomen. Af en toe wel wat glitches, zoals trillende mensen en paarden en er mocht meer afwisseling zijn in de missies, te vaak hetzelfde, namelijk schorem afschieten. 8.5/10
1394Daar ga ik na Watch Dogs 2 ook eens door, gewoon voor de Star Wars sfeer wat te belevendividedx11 wrote:Star Wars Battlefront II
Ik weet dat het niet zo'n speciale game is, dus ik kan hopelijk niet te hard teleurgesteld geraken
1395ik heb de game ook uit, ik geef hem een 9. Ik vond de gameplay en de omkadering gepolijster dan deel 1 maar zonder te spoilen vond ik het verhaal net minder dan deel 1. Velen zullen het andersom vinden maar ieder zijn mening. Hoewel ik gameplay belangrijker vind dan verhaal verkies ik toch nipt deel 1 tov dit 2e deel. Maar zeker een aanrader, staat in mijn top 5 van games ooit...gamerke1992 wrote:The last of us part 2: 9,5/10