Gefeliciteerd Zenmaster
Als ik dit zo zie qua leeftijden zit ik nog bij de jongeren
Re: Verjaardagstopic
1442Gefeliciteerd!
En tram 4 begint inderdaad populair te worden dat betekent dat ik die ook snel begin te naderen
En tram 4 begint inderdaad populair te worden dat betekent dat ik die ook snel begin te naderen
1445Happy Birthday Zenmaster!
@Sora: hopelijk passeert tram 7 ook bij ons allemaal
@Sora: hopelijk passeert tram 7 ook bij ons allemaal
1447Bedankt iedereen!
@Kolm: blijf *nog maar efkes op tram 3. Tram 4 piept en kraakt wa teveel naar mijn goesting.
@Kolm: blijf *nog maar efkes op tram 3. Tram 4 piept en kraakt wa teveel naar mijn goesting.
Last edited by zenmaster on 14 Jan 2023 23:04, edited 1 time in total.
1449En 3 kraakt al teveel naar mijn goestingzenmaster wrote: 14 Jan 2023 19:13 Bedankt iedereen!
@Kolm: blijf naar maar efkes op tram 3. Tram 4 piept en kraakt wa teveel naar mijn goesting.
1450Je hebt lijn 7 nog niet gehoord.zenmaster wrote: 14 Jan 2023 19:13 Bedankt iedereen!
@Kolm: blijf naar maar efkes op tram 3. Tram 4 piept en kraakt wa teveel naar mijn goesting.
1451Ik anders welSora_Lizard wrote: 14 Jan 2023 22:08Je hebt lijn 7 nog niet gehoord.zenmaster wrote: 14 Jan 2023 19:13 Bedankt iedereen!
1452Haha! Lijn 4 bevalt mij prima, hoor! Ik rijd nog niet zo heel lang met deze tram, maar het valt tot nu toe niet tegen, hoor...
Van harte welkom op lijn 4 zenmaster, alsnog van harte gefeliciteerd!!
Van harte welkom op lijn 4 zenmaster, alsnog van harte gefeliciteerd!!