Re: Uncharted online/co-op trophies

18
Playstation store heeft blijkbaar een update gekregen en ziet er nu behoorlijk anders uit. De linkjes werken niet en alle dlc van uncharted 3 lijkt weg te zijn.
Uncharted 2 DLC staat er nog wel, maar is nog niet gratis. Ik denk dat het dus een foutje is, maar even afwachten.
Image

21
Alle DLC staat nu gratis (in packs) in de Store! Dus ook die van The Last of Us. Van die laatste heb ik nooit de moeite genomen om met de multiplayer bezig te gaan (mss een potje gespeeld, maar had er toen gelijk al genoeg van). Ik heb dus ook de mp trophies van de main game niet.
Ik heb ze allemaal aangeschaft en klaar gezet om te downloaden naar PS3 :D

Zoals Marty zegt: een goed moment om hiermee bezig te gaan inderdaad.

Aangezien jij nu ook met de main game van Deus Ex klaar bent kunnen we binnenkort beginnen zeker? :D

Ik heb geen headset van PS3 btw. Is het oké om party chat via PS4 te doen als we spelen?
En.... waar mee te beginnen...? :lol:
Image

22
NTGSruler wrote:Had nochtans net opgezocht via mobiel (playstation store) en op zoekfunctie Uncharted 3 vind ik 3 uitbreidingspakketten gratis terug...

Eventjes iets anders: ben je je ervan bewust dat de DLC trophies van U3 tss de 250-350u vragen?
Pfff. Ik denk dat ik dan ergens afhaak qua UC3.... Maar nogmaals: tenzij iemand daar echt hulp nodig heeft natuurlijk!
Image

23
Ik denk dat ik ook afhaak voor de DLC trophies. U2 heb ik niet en U3... Tja ergens zou het wel nice zijn maar 300+ uren... Daar ben je niet in een paar sessies mee klaar.

Uncharted 4 wil ik wel graag 100%.
En als ik het nu zo bedenk zou ik beter toch de U3 DLC doen. Dan staan al mijn uncharted games in mijn lijst op 100%... Oh boy...

The Last of Us heb ik op Ps4. Zou ik beter ook eens spelen...
Image

24
Oh, ik haak sowieso niet bij voorbaat af, hoor. Als ik kolm, en evt. anderen, kan helpen dan doe ik dat graag. Maar ik verwacht niet dat ik dit voor 50+ uren (laat staan nog meer) volhoud. Op die manier ;). Dan help ik liever zo nu en dan even als er geen anderen zijn om te helpen. Dan pak ik zelf ondertussen vast ook wel een paar DLC trophies mee, wat dan een leuke bonus is.
Van The Last of Us zou ik iig wel graag de mp trophies van de main game halen... Geen idee hoeveel werk dat is en of dat te combineren valt met de DLC? Dat is zo'n game waarvan ik de platinum vrij snel heb opgegeven...
Image

25
Ik wacht eventjes op kolm als ik er mij voor engageer. Boosten is blijkbaar niet altijd nodig. Maar er is ook een groot stuk co op natuurlijk. En tis altijd leuker met 2 te spelen. Vooral de treasure hunt of zoiets zou een echte grind zijn. Collectibles die moeten spawnen...

The Last of Us MP trophies heb ik nooit echt begrepen. Reden waarom ik nooit de game heb gestart. Je moet een populatie opbouwen dacht ik. Maar je moet ondertussen challenges doen in de MP om dat dus te doen groeien. Als je de challenges niet voltooid verlies je mensen. Maar als je op nul komt moet je volledig terug herbeginnen. En je moet dit doen in een interne (game) cyclus van enkele weken dacht ik.. Nu ja Heb het nooit echt goed gesnapt. De DLC is dacht ik niet zo moeilijk. Kan verkeerd zijn.
Image

26
Die 250-300u zou wel zijn als je het legit doet. Gisteren in die discord chat zag ik toch eerder 100-150u met boosten. Nog steeds veel, maar al een stuk minder. En U3 heeft inderdaad zot veel DLC trophies...
En ondertussen hebben ze in die discord groep ook een thread voor the last of us aangemaakt.

Ik heb de add-ons packs gevonden en gekocht. Nu moet ik even in die waslijst aan DLC's de goeie vinden voor de trophies. Zot veel avatars...

The last of us main game is het lastigste geloof ik, DLC was hoofdzakelijk: haal 3 kills op map x zonder te sterven ofzoiets, mogelijk hele game niet doodgaan.

En wauw... elke keer dat ik op submit klik, zit er wel iemand tussen :lol: :cry:
Image

27
De DLC van Tlou neemt wel nog wat tijd in beslag Paveman. Net eens deftig doorgenomen. Op elke map 5 kills ofzo. Ook game voltooien in Grounded Mode (moeilijkste graad) moet je doen.
Main game minimum 164 games voor 2 mp trophies..

Dus jij gaat voor de U3 DLC Kolm? Als je alles gevonden hebt mss eens een uitleg wat juist te doen. Zoals ik het lees is het vooral alle modes spelen en x-aantal medals behalen + co op + treasure hunting. Heb mij wel nooit echt in mp verdiept. Enkel voor de main game mp trophies.
Image

28
Ik denk wel dat als je echt alles wilt halen, dat we hier dan niet met genoeg gaan zijn en dat we toch wat hulp van bv die discord nodig gaan hebben.
Tot nu toe lijkt het wel een goeie groep die er voor wilt gaan. Echter zou ik dan niet te lang wachten, want eens mensen klaar zijn met iets, beginnen ze af te haken...

En nu naar het werk verkassen :p
Image

30
Voor TLOU ben ik net toegevoegd aan een PSN groep met op dit moment zo'n 30 mensen in. Ik had gisteren een group op psnp gejoined waar 100+ mensen in de sessie zaten, was een sessie die altijd werd opgeschoven.

Als jullie willen voeg ik jullie daar ook toe, dan zitten we allemaal in dezelfde group, dat is misschien wat makkelijker?

Voor Uncharted heb ik nu het idee om mee te gaan met die Uncharted discord groep.

Maar eerst... alle DLC en updates maar eens installeren :nerd:
Image